Bij het wegschrijven van een project komt de melding programma werkt niet meer.Video Deluxe 2015 Plus

Joss schreef op 12.10.2015 om 15:09 uur

Na het update naar window 10 zijn de problemen begonnen. Bij het willen wegschrijven van een project komt de melding programma reageerd niet meer en schakeld af. Na veel keren opnieuw te proberen lukte het dan wel zonder iets speciaal te doen. Maar probeer ik het weg te schrijven als media player of als film op PC te tonen gaat hij weer in de fout. Samen gevat: Bij elke bewerking van opslaan gaat het fout.

Pc met intel Core I7-4790CPU en 24 werk geheugen en is 64 bit.

Heb nu wel Video 2016 plus in bestelling maar is bang afwachten of die het doet.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 12.10.2015 om 15:23 uur

Hallo Joss,

Heb je na de upgrade al geactualiseerd? Zo niet, ga naar Hulp / online actualiseren.

Groet,

Rob

Joss schreef op 12.10.2015 om 19:27 uur

Bedankt Rob heb dit nu gedaan maar nog hetzelfde probleem zelfs een paar keer bij het probere PC volledig vast gelopen. Had gisteren program al eens gedeactiveerd en terug ingeladen. Ga afwachten tot ik uitvoering 2016 heb de volgende dagen en de rest van PC halen.

Groet. Jos

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2015 om 11:33 uur

Hallo Jos,

Wat je zou kunnen proberen is, om op het bestand " videodeluxe.ini" handmatig te verwijderen. Uit ervaring weet ik, dat de persoonlijke instellingen, bij herinstallatie, niet wordt overschreven.

Ga naar: c:/ gebruikers/naam gebruiker / AppData (verborgen map) / Roaming/Magix/Videodeluxe21_premium / videodeluxe.ini.

Wanneer je "videodeluxe.ini"  handmatig verwijderd, herbenoemd of verplaatst wordt deze automatisch, bij het opstarten van VDL, weer aangemaakt.

Succes,

Rob

Joss schreef op 19.10.2015 om 09:39 uur

Rob heb je voorstel uitgevoerd en het programma sloot niet meer automatisch af en kon de gegevens wegschrijven maar toch kreeg ik weer de melding dat het programma moest afsluiten. Heb intussen ook van Magix te horen gekregen van zowel programma files, Data files en gebruikers/app data/Roaming te wissen dus alles opkuisen. Is in tussen uitgevoerd maar heb de nieuwe upgrade 2016 Plus geinstaleerd met goed gevolg en ziet er ook nog wat leuker uit.Alleen de meegeleverde NewBleu ActionCam Pack laat zich nog niet openen in het program. zoeken we nog uit.

Nogmaals bedankt voor je ondersteuning. Gr. Jos