Beste,
even meedenken,
na reactie Rijk.
heeft u de classic versie, dan kunt u geen mpeg4 branden, of is het een trial versie, dan is het ook niet mogelijk, conclusie : dat er geen video beschikbaar is bij brandt optie
gr
Michael
Voormalige gebruiker
schreef op 12.02.2015 om 15:11 uur
Beste, ik denk ook even mee. Een dergelijk verschijnsel heb ik ook. Een collega hobbyist had de volgende oplossing. Normaal ga je rechts bovenin (bewerken, branden, exporteren) klikken op exporteren. Bij mij dus ook geen video.
Nu via bestand, Film exporteren en dan Video als MPEG4. Werkt bij mij uitstekend. Suc6
Een reactie toevoegen aan je originele vraagstelling wordt wel vaker gedaan en daar is niks mis mee. Maar laat dan wel aub de vraag ook staan, nu heb je hem verwijderd, dat maakt het voor de lezers niet gemakkelijk.
Je hebt ook nog niet aangegeven welke VdL versie je nu precies hebt (zie aanvulling van mi-bo).
Fijn dat het is opgelost en dank voor je melding hier, anderen kunnen hier wellicht van leren.
Die hardware versnelling heeft meen ik te maken met het inschakelen van functies op je videokaart, waarmee een deel van de processor taken kan worden overgenomen en een en ander sneller werkt. Het zou kunnen dat jouw videokaart daar niet/minder voor geschikt is.
Ik ben ook blij dat het werkt en de snelheid is ook zonder een hardwareversnelling heel goed.
Bedankt voor je hulp.
Als ik een puntje van kritiek mag uiten, dan wil ik graag het begin van de thread noemen.
Aangezien ik niet eerder met dit forum gewerkt heb, en (laten we eerlijk zijn) de bediening niet bepaald intuitief te noemen is, heb ik me geirriteerd aan de onmiddelijke uiting van een dreigement omdat ik een bediengsfout gemaakt heb,
Bij het doorlezen van problemen van anderen kom ik redelijk vaak dit "anders sluit ik deze topic" tegen. Dat is voor een nieuweling niet bepaald motiverend.
Laat ik voropstellen dat ik het fijn vindt, dat dit forum er is. Ik ben me er ook van bewust dat het vrijwilligerswerk is.
Misschien kun je dat een volgende keer in overweging nemen.