bij het bewerken op meer dan 1 spoor heb ik schokkende beelden

marcrenard schreef op 13.04.2011 om 19:51 uur

Bij het bewerken op meer dan 1 spoor krijg ik schokkende beelden

ze zijn opgenomen in hd

en zou normaal met 3 beelden willen werken.

kan dit liggen aan de vga kaart die niet krachtig genoeg is of zou het aan het moederbord of aan iets anders kunnen liggen

ik werk met een quad core q8200 @ 2,33ghz

8 gb ram

vga geforce 8400gs

 

ik heb de bestanden al kleiner (niet hd) ingeladen zodat ik gewoon via pal 16:9 werk maar dit veranderd niet

 

aan wat kan dit liggen

bedankt al op voorhand

 

Marc

Reacties

mi-bo schreef op 13.04.2011 om 22:41 uur

Beste,

heeft u al halve resolutie of een kwart uit geprobeerd, te vinden onder  Y toets video/audio.

het is vervelend om zo te moeten werken, de Pc zou een face lift moeten hebben, maar een troost het eind resultaat na branden ziet er wel goed uit.

Facelift had te maken met de grafische kaart.

 wij kunnen natuurlijk gelukkig niet in een ander zijn prive mogelijkheden kijken, een i7 zou een uitkomst bieden met een 5700 grafische kaart.

succes.

marcrenard schreef op 14.04.2011 om 08:34 uur

Ja dit heb ik al geprobeerd maar er is maar een klein verschil.

wat bedoel je met een facelift wat raad je aan

ik was aan het twijfelen of het aan de vga kaart zou kunnen liggen of zou ik beter een i7 steken?

 

wat zou ik het best nemen in totaal

Kokkiem schreef op 18.04.2011 om 18:40 uur

Een I7 processor en 5870 kaart (in mijn geval) is géén oplossing voor die schokkende beelden! Halve of kwart resolutie ook niet. Overigens, met video bewerken is het soms nodig details te zien, niet? Idd export resultaten zijn wel goed, maar je moet eerst een export doen om te zien of het naar wens is, want eigenlijk is het onmogelijk met meerdere sporen en wat effecten/overgangen te werken. Sinds mijn laatste software update (naar versie 10.0.10.2) is het helemaal hopeloos. En dan bedoel ik ècht hopeloos. Eén en al haperingen...

marcrenard schreef op 18.04.2011 om 19:21 uur

Bedankt voor de antwoorden.

 

ik heb nu een HD6870 kaart gestoken dit is een klein beetje beter maar nog niet zoals het zou moeten zijn.

dus misschien ligt het gewoon aan magix dat er iets mis is met de software en niet zo zeer met onze pc.

 

inderdaad details zijn soms nodig om te kunnen zien of iets mooi uitkomt.

 

afwachten of er nog antwoorden komen die toch nog een oplossing voor ons allen bieden.

marcrenard schreef op 18.04.2011 om 19:21 uur

Bedankt voor de antwoorden.

 

ik heb nu een HD6870 kaart gestoken dit is een klein beetje beter maar nog niet zoals het zou moeten zijn.

dus misschien ligt het gewoon aan magix dat er iets mis is met de software en niet zo zeer met onze pc.

 

inderdaad details zijn soms nodig om te kunnen zien of iets mooi uitkomt.

 

afwachten of er nog antwoorden komen die toch nog een oplossing voor ons allen bieden.