Bij encoderen / branden komt er een error en stopt

Aangeenbrug schreef op 04.11.2010 om 22:05 uur

04-11-2010 21:17:16.703: Step 1 of 6, Encodeer film 1 ...
04-11-2010 21:39:11.375: Step 1 done
04-11-2010 21:39:11.390: Step 2 of 6, Encodeer filmmenu ...
04-11-2010 21:39:14.078: Step 2 done
04-11-2010 21:39:14.078: ERROR: PrepareDVDVideoFiles() failed with errNo 13 - menu rendering failed
04-11-2010 21:39:14.093: !!! DBK error in BurnProject: 46 - menu encoding failed !!!
 

Let op, deze problemen kreeg ik al bij step 1 of 6

bij meerdere keren branden kom je toch in step 2 of 6 en dan toch weer deze error

dit zijn de laatste gegevens doe het kladblok geeft

geen idee wat ik moet doen

 

Nooit problemen gehad

en nu dit ???

Reacties

RiViS schreef op 04.11.2010 om 22:16 uur

Aan het foutenrapport te zien zit de fout in stap 2: renderen van het menu. Kennelijk gaat daar iets verkeerd. Als ik jou was zou ik even opnieuw beginnen met het menu, misschien zelfs eerst een heel simpel menu maken en kijken of dat werkt, als je geen dvd in de speler doet stopt-ie vanzelf na het renderen en vraagt om een dvd. Je kunt het dan weer afbreken en opnieuw beginnen met het menu zoals je dat wilt hebben.

 

Je opmerking over "meerdere keren branden" snap ik niet goed.

Als je ook al bij stap 1 fouten krijgt dan klopt er misschien iets niet met de gezochte bestanden, heb je niets verwijderd of verplaatst? Welke foutmelding krijg je dan bij stap 1?

 

groet,

Rijk

mi-bo schreef op 05.11.2010 om 14:34 uur

Beste, een suggestie, ga naar bestand als u het project in bewerken heeft staan, dan film exporteren, ga naar Video als Magix video( alt +D)dan is het project gecomprimeerd, en zoek dan het project op verkenner van Magix een mxv bestand, zet het dan op de tijdlijn en branden.

Wij mogen aannemen dat het programma is geregistreerd en geactiveerd,

succes,

mi-bo

Aangeenbrug schreef op 07.11.2010 om 11:33 uur



Onderstaande suggestie gedaan en is gelukt. De optie van dhr Rijk is ook gedaan en is ook gelukt. m.a.w. er zit een ergens buck in het bestand. U wordt hartelijk bedank voor uw hulp

 

Willem

 

Aan het foutenrapport te zien zit de fout in stap 2: renderen van het menu. Kennelijk gaat daar iets verkeerd. Als ik jou was zou ik even opnieuw beginnen met het menu, misschien zelfs eerst een heel simpel menu maken en kijken of dat werkt, als je geen dvd in de speler doet stopt-ie vanzelf na het renderen en vraagt om een dvd. Je kunt het dan weer afbreken en opnieuw beginnen met het menu zoals je dat wilt hebben.

 

Je opmerking over "meerdere keren branden" snap ik niet goed.

Als je ook al bij stap 1 fouten krijgt dan klopt er misschien iets niet met de gezochte bestanden, heb je niets verwijderd of verplaatst? Welke foutmelding krijg je dan bij stap 1?

 

groet,

Rijk


 

 

Beste, een suggestie, ga naar bestand als u het project in bewerken heeft staan, dan film exporteren, ga naar Video als Magix video( alt +D)dan is het project gecomprimeerd, en zoek dan het project op verkenner van Magix een mxv bestand, zet het dan op de tijdlijn en branden.

Wij mogen aannemen dat het programma is geregistreerd en geactiveerd,

succes,

mi-bo