bij branden op DVD veel zwarte stukken Renderen of afmixen gaat te snel.

joop1952 schreef op 04.09.2010 om 14:17 uur

Ik heb een film gemaakt die er op de programmamonitor en op de project balk goed uitziet, geen zwarte beelden vertoont, goed geluid heeft. Als ik wil renderen of afmixen om o-p DVD te branden krijg ik een DVD met heel veel stukken waar geen beeld is. Wanneer ik de fil exporeteer naar een AVI bestand heb ik geen geluid en vaak geen beeld.

Ik snap er niets van

Reacties

mi-bo schreef op 04.09.2010 om 19:18 uur

Beste, als u een project heeft gemaakt en u weet zeker dat er geen zwarte stukken( frames zonder beeld)

is er een oplossing, ga naar bestand exporteren, maak er een avi//mvx van is dit gebeurd zet dit project onder naam...mvx op de tijdlijn en brand het dan, kijk eens wat het resultaat dan is.

succes

joop1952 schreef op 05.09.2010 om 12:07 uur

Hallo Mi-Bo

 

Iets dergelijks deed ik al. Ik heb geexporteerd als AVI-bestand en daarna in een nieuw project op de tijdlijn gezet. Dit loste niets op. Nog steeds zwarte stukken, nu ook op de tijdlijn en helemaal geen geluid meer. Wegens een stommiteit kan ik het oorspronkelijke project niet nog een keer als MXV exporteren. Ik heb de origine AVI bestanden geconverteerd naar MXV en ben nu bezig (tijdovend om alle AVI-stukjes in de tijdlijn te vervangen door MXV-stukjes. De voiceovers en de achtergrond muziek laat ik staan, alsmede de intro en de outro.

 

Bedankt voor je antwoord en je meedenken, ik hoop dat het nu wel wil.

 

roeten, Joop