Bij Beeldoptimalisatie werken de video effect plug-ins niet meer zoals grijstrapcorrectie, labkleur, lenzenreflecti, Ruis en Vormen. Hoe krijg ik die terug.
ik werk met Photostory Deluxe 2021 versienr.20.0.1.62 Windows 10
Mogelijkerwijs zijn er geen video-effectplug-ins geïnstalleerd of het betreft een incompatible versie
Als ik op mijn C schijf kijk staat het er wel. Deze Photostory is een gekocht download versie en de plug-ins hebben het ook altijd gedaan.
Ik vermoed dat het komt doordat ik een nieuwe harde schijf in mijn pc heb laten zetten door de zaak waar ik mijn pc heb gekocht. Van mijn oude harde schijf zijn de bestanden overgezet, zou daar iets mis zijn gegaan en is het misschien beter om het programma opnieuw te downloaden.
Verder ben ik een leek op dat gebied gaarne jullie advies
Het zou best eens kunnen, doordat er een nieuwe schijf in de PC is gezet. Zeker weten doe ik dat niet. Voordat u opnieuw gaat installeren zou u nog het volgende kunnen doen.
Verwijder eens het Photostory.ini. Als u deze verwijdert, dan wordt ook de programma-instellingen op de standaardwaarde teruggezet, incl. eventuele PC configuratiefouten. Bij het opstarten wordt dit INI-bestand automatisch weer aangemaakt.
Als het bovenstaande niet het gewenste resultaat oplevert, dan kunt altijd nog overwegen om Photostory 2021 te her-installeren. Wel moet er rekening mee houden, dat u dan de basisversie installeert.