Bibberbeeld

Haridar schreef op 16.02.2011 om 19:00 uur

Ik werk met magix 15. PC: 5,9 windows prestatie: Processor intel(R) Core(TM) i7 CPU, 870@ 2.39 GHz, 64 bit bestuuringssysteem. - Als ik de film monteer en branden op snelheid 8, want minder kan ik niet) vertonen op de film bibber of ribben als de film beelden vertoond die snel bewegen (zoals voetgangers) Dit probleem kan ik niet oplossen.

 

Mijn andere pc werkt mat Magix 2008 plus: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU: kloksnelheid 2,53 GHz, 300 GB.

Daar heb ik dezelfde film gemonteerd en gebrand op DVD snelheid 2, en alles loopt prefect.

 

Wat is er verkeerd gelopen met programma magix 15. Heb speciaal deze pc gekocht om video te monteren.

 

Alle hulp is welgekomen en bedankt op voorhand.

 

Groetjes van Haridar

Reacties

mi-bo schreef op 17.02.2011 om 11:38 uur

Beste,

een optie,

project op de tijdlijn,

ge naar bestand // exporteren/./ als video magix video, dan wordt het geheel gecodeerd, als dit is gebeurd zet het mxv bestand op de tijdlijn, ga dan naar branden, en kijk hoe het dan na het branden is.

teaanvulling u heeft hdv gefilmt 1440: 1080 en gemonteerd met vdl 15 classic versie, dan betekend dit dat het eerst naar 720:576 is geconferteerd, en dat is natuurlijk niet de bedoeling, en dan alle evt snelle bewegeningen die zijn gedigitaliseerd gaan dan schokkerig werken,

succes.