Bewerking ongedaan maken

IenH schreef op 15.11.2010 om 16:33 uur

We hoopten met videodeluxe 17 premium eindelijk het programma in huis te halen wat met onze totale bestanden kon omgaan. Dus zowel geluid als video... Helaas... ik moet het geluid nog steeds converteren om geen brom in de overgang te krijgen. 

 

Dus ik aan het converteren naar wav. Na ongeveer 6 bestanden ging het programma in de stress en moest ik afsluiten. Oke, kan gebeuren en dus opnieuw opgestart. En ja hoor, na wederom ongeveer 6 bestanden en daarna weer probleem. Oke, dan het geluid maar converteren in videodeluxe 16. Dat gaat tenminste wel goed.

 

Projecten ook maar in 16 gemaakt, want na zulke simpele bewerkingen al storingen te hebben, ben ik ondertussen wel het vertrouwen een beetje kwijt in 17. 

 

Toch maar een project in vdl 17 binnen gehaald en begonnen met knippen. Oeps, ik haal per ongeluk het verkeerde stuk film weg en dus even ongedaan maken... En toen begon het!

 

Wegens zwaarwegend probleem moet het programma worden afgesloten. Oke, ik zal wel iets fout hebben gedaan. Project kon helaas niet meer hersteld worden, dus ik moest opnieuw beginnen. Balen, maar had ik maar beter op moeten letten... dacht ik. Nee dus, zo gauw je een bewerking ongedaan maakt, schiet het programma meteen in de stress, zwaarwegend probleem geconstateerd en je moet afsluiten. 

 

We hebben de laatste update ook binnen gehaald, maar helaas, het blijft een probleem. Ik heb het gevoel dat ik met de aankoop van vdl 17 een behoorlijke kat in de zak heb gekocht... 

 

Gaat dit nog verbeterd worden aan het programma? Het lijkt wel of jullie het helemaal niet getest hebben!

Reacties

lucky_me schreef op 15.11.2010 om 17:57 uur

Waarschijnlijk is deze vraag eerder bedoeld voor magix support. Dit is hier een forum van enkel amateurs, dus sorry,neen: wij gaan alleszinds geen bugs uit het programma halen. Misschien wel een kleine tip; Op dit forum las ik vroeger reeds dat een bijkomend storend geluid kan ontstaan wanneer geluid en film op hetzelfde spoor geplaatst zijn in de tijdlijnmodus.

Zelf heb ik de 17 nog niet en het lijkt me dus aangewezen om nog wat te wachten met de aankoop, er duiken m.i. te vaak ontevreden gebruikers op.

Niettemin wens ik je een spoedige oplossing voor je problemen en nog veel film en bewerkings genot.

groeten 

mi-bo schreef op 15.11.2010 om 23:10 uur

Beste,

dat brommen kan een aardlek problemen zijn,

sluit afspeel apparaat en Pc aan op geaarde stroom net,

en het probleem zal verholpen zijn,

Een ander vraag is Uw Pc en grafische kaart wel krachtig genoeg,

of werkt u met een laptop.

hier schrijft u namelijk niet over

vdl 16/ en 17 zijn voor het geld waar het voor te koop is zeer goede programma's

 

 

Bedankt voor het reageren, de Pc ziet er goed uit, wat wij dan niet begrijpen is dat het muziek omgezet moet worden naar Wave, als u een dvd in de driver doe, klik deze open,copieer het stuk muziek wat u nodig heeft en sleep het naar de tjdlijn, dit moet zonder probleem gaan, en anders een OGG van maken, dit is een Magix file, en dan is het zeker vreemd met Uw Pc dat het vastloopt, wij zullen aannemen, dat het product geregistreerd en geactiveerd is, wat ook kan helpen herinstalleren, misschien is er iets mis gegaan bij het installeren.

Even ter aanvulling, het liefst alles wat met internet heeft te maken uit zetten bij monteren, vele verschillende handelingen kunnen als een virus worden gezien door verschillende antivirus systemen.

succes.

IenH schreef op 15.11.2010 om 23:16 uur

aardlek problemen? Dan zou ik dat toch met elk soort film en geluid moeten hebben? En ik heb er geen last van als het geluid naar wave is geconverteerd.

 

PC I7

8 GB geheugen

windows 7 64 bit

videocard 1 GB geheugen

IenH schreef op 15.11.2010 om 23:26 uur

De pc waar het ongedaan maken eruit klapt is overigens een xp pc met een videocard met waarschijnlijk 512 mb. en 4 gb geheugen, waar maar 3 gb van gebruikt wordt. (32-bits versie)

 

Is een quad core 2,66. (zoiets)

 

Zat het net te testen op de I7 en daar knalt ie niet uit. 

 

Wat natuurlijk wel vreemd is, is dat wanneer we in vdl 16 werken, er geen problemen zijn met wat dan ook, terwijl we met dezelfde HD films werken. 

 

mi-bo schreef op 15.11.2010 om 23:40 uur


Beste, een grafische kaart van 512mb. is verschrikkelijk laag vandaar de problemen, vdl 16  kan geen hd beelden bewerken mits u de +//premium versie heeft, en heeft u wel de codecs gekocht dan worden de beelden toch omgezet naar 720:576. nog een tip om niet tegen als te grote problemen op te lopen en u wilt Pc goesd laten draaien i7 neem de beelden op is 1440:1080 ipv 1920:1080.

succes.
 

De pc waar het ongedaan maken eruit klapt is overigens een xp pc met een videocard met waarschijnlijk 512 mb. en 4 gb geheugen, waar maar 3 gb van gebruikt wordt. (32-bits versie)

 

Is een quad core 2,66. (zoiets)

 

Zat het net te testen op de I7 en daar knalt ie niet uit. 

 

Wat natuurlijk wel vreemd is, is dat wanneer we in vdl 16 werken, er geen problemen zijn met wat dan ook, terwijl we met dezelfde HD films werken. 

 

IenH schreef op 16.11.2010 om 10:03 uur

Ik heb geen idee meer of ik die codecs heb gekocht of niet... Ik heb wel de premium versie uiteraard.

 

Maar wat u zegt is dat wanneer ik dus een blu-ray schijf brandde, deze werd omgezet naar 720-576??

 

Klanten willen 1920:1080. Pas iemand een blu-ray meegegeven die op 720p was opgenomen, en hij had het wel degelijk door. Dus dat is helaas geen optie. (of de blu-ray moet zijn uitgevoerd op 720-576??)

mi-bo schreef op 16.11.2010 om 14:43 uur


Beste,

stuur eens een mail naar

want wij hebbenn een vermoeden dat u op de verkeerde site zit net zoals lucky me al schreef.

gr

mi-bo Team.
 

Ik heb geen idee meer of ik die codecs heb gekocht of niet... Ik heb wel de premium versie uiteraard.

 

Maar wat u zegt is dat wanneer ik dus een blu-ray schijf brandde, deze werd omgezet naar 720-576??

 

Klanten willen 1920:1080. Pas iemand een blu-ray meegegeven die op 720p was opgenomen, en hij had het wel degelijk door. Dus dat is helaas geen optie. (of de blu-ray moet zijn uitgevoerd op 720-576??)

mi-bo schreef op 17.11.2010 om 14:32 uur

Beste,

gezien Uw reactie naar ons toe, zullen wij niet meer op Uw probleem vragen reageren,

succes.

mi-bo Team.

IenH schreef op 17.11.2010 om 14:51 uur

Sorry dat ik niet meteen reageer, maar was gisteren helemaal niet thuis en vanmiddag moesten we ook nog weg. Ik heb nu een mail gestuurd.