Beveiligde website maken niet mogelijk

Mickel-Phoelich schreef op 13.06.2023 om 10:09 uur

Ik gebruik Webdesigner 19 en ben al een paar dagen op zoek hoe ik bijvoorbeeld een beveiligde website kan maken, bijvoorbeeld een gedeelte wat alleen voor members only is. Echter zie ik geen mogelijkheid in het programma, terwijl dit wel zou moeten kunnen. Kan iemand mij verder helpen?

Reacties

Bol schreef op 13.06.2023 om 10:30 uur

@Mickel-Phoelich

Hallo Mickel,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zelf heb ik geen affiniteit met het bouwen van Websites. Zie eens dit antwoord van Magix Support: Hoe kan ik delen van mijn website met een wachtwoord beveiligen?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Mickel-Phoelich schreef op 13.06.2023 om 10:40 uur

Hoi Rob,

Daar heb ik gekeken, maar alle 3 de links werken schijnbaar niet meer. Vandaar ook dat ik mijn vraag hier heb gesteld.

Bol schreef op 13.06.2023 om 10:47 uur

@Mickel-Phoelich

Hallo Mickel,

Helaas heb ik wederom moeten constateren, dat de door mij gegeven link niet meer up-to-date wordt gehouden door Magix Support Duitsland. Daarom mijn advies, stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw vraag voor.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Mickel-Phoelich schreef op 13.06.2023 om 10:51 uur

Ga ik doen Rob, bedankt tot zover

mi-bo schreef op 22.06.2023 om 19:07 uur

@Mickel-Phoelich

Hallo Mickel.

De juiste oplossing voor U heb ik via een PB gemaild.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MWD.

Gr

Michael(Poweruser)

Bol schreef op 22.06.2023 om 19:25 uur

@Mickel-Phoelich

Hallo Mickel,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat u contact op gaat nemen met Magix Support.

Als moderator ben ik zeer nieuwsgierig geworden, wat u via een persoonlijk bericht als oplossing toe gemaild hebt gekregen. Als dit voor u de oplossing is, wilt u dan zo vriendelijke willen zijn, om dit op het forum te zetten, zodat andere forumleden met een gelijksoortig probleem hier ook wat aan zou kunnen hebben.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.06.2023, 20:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-