Betreft Video deluxe 2013 plus. De oranje cursor loopt niet mee tijdens afspelen zowel in de monitor als in arranger. In de monitor kan ik geen selectie maken d.m.v. de accolades te activeren. De instellingen zijn nagelopen. Alles werkt verder goed Om het

g.voortallen schreef op 11.08.2014 om 23:21 uur

Betreft Video deluxe 2013 plus:

Oranje cursor loopt niet mee tijdens het afspelen zowel in de monitor als in de arranger. In de monitor kan ik geen selectie maken door de accolades te activeren. De instellingen zijn nagelopen. Alles werkt verder goed. Om het probleem te vinden heb ik het gehele programma gedeïnstallerd en opnieuw geïnstalleerd; het probleem wordt daarmee niet opgelost. Graag Uw advies.

Met vriendelijke groet,

Gerard Voortallen

Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2014 om 09:09 uur

Er is al eens een antwoord gegeven, zoals Uw oproep.

http://www.magix.info/nl/afspeelmarker-beweegt-niet-mee-bij-afspelen.knowledge.982083.html

kjk dit eens na, 

succes.

mido

g.voortallen schreef op 18.08.2014 om 12:39 uur

Al de adviezen opgevolgd; echter zonder het gewenste resultaat. Ik heb de laptop naar de leverencier gebracht en de klacht daar neergelegd. Dit bedrijf (Computer Service Uithoorn) heeft dit keurig opgelost. Konden mij niet de oorzaak van het probleem melden.

Alle "meedenkers" bedankt.

Groet, Gerard.

mi-bo schreef op 18.08.2014 om 13:40 uur

Beste Gerard,
fijn voor U dat het is opgelost, en dat U het op het Forum heeft gezet, jammer dat we de oorzaak niet weten.
veel succes met Uw mooie hobby
gr
mido