Reacties

magixagent schreef op 17.10.2013 om 12:07 uur

Uw vraag , uitgeprobeerd en MAGIX programma het werk laten doen geen enkel probleem.
Project op de tijdlijn gezet, na exporteren ( rechts boven) gegaan, in het MAGIX-Online Album zetten,
bij op internet plaatsen, heb ik bij export instellingen ( internetkwaliteit fullHD) aangevinkt,
en verder gaat het programma aan de gang.
is alles klaar dan wordt automatisch naar Uw MAGIX Online site geschakeld, en kunt u het project afspelen
succes,

burgman schreef op 23.10.2013 om 12:08 uur

Beste mevrouw/meneer,

Het antwoord heeft mij geholpen. Daarvoor haalde ik mijn MP4 vanuit het online album binnen. Nu doe ik het dus vanuit mijn programme in de pc. 

Het probleem van de slechte presentatie van het album zit in de kwaliteit van mijn internet ontvangst. (Ik heb een verbinding van downloadsnelheid van 20Mbit/s en uploadsnelheid van 2 Mbit/s, dit is m.i. ruim voldoende). Mijn kwaliteit van mijn internet is wisselend. Ik heb de indruk dat dat te maken heeft met het internetgebruik van mijn buren (ik woon in een grote flat) Als ik 's nachts mijn filmpjes online wil bekijken dan is de weergave prima. Kleine onderdelen (wat zware filmonderdelen) hebben het dan nog moeilijk. Ik heb dat opgelost door delen van enkele van mijn filmpjes met lage resolutie ("normaal") in het album te zetten.

Dus al met al ben ik tervreden met het functioneren van mijn online album.

VRAAG

Maar ik heb nog wel een vraag tav mijn internet. Ik hoorde dat er een programma bestaat dat er voor zorgt dat ik geen (minder) last heb van andere gebruikers van dezelfde provider (ik benut Ziggo)

Wellicht is er iemand die mij daarover kan informeren.

vr gr

Johan Burgman

burgman schreef op 23.10.2013 om 22:55 uur

Is mijn internet snelheid inderdaad voldoende? dwn 20Mbitsper seconde en upload 2 Mbit/s

Het gaat om HD filmpjes vanuit mijn online album Magix. (Video de lux 2013)

vr gr Johan

burgman schreef op 24.10.2013 om 17:25 uur

Beste mensen,

Betr. Online Album,  Video DL 2013 (Ik heb 'n snelle kaart NVIDIA in mijn PC)

Vraag 1. Ik heb vrienden in het buitenland die mijn  filmpjes niet kunnen bekijken (wegens ernstig bufferen) Zij hebben internetsnelheid van 15 MB/s (problemen met zowel HD als de veel kleinere versie)

Zij hebben  geen problemen met  filmpjes Youtube en intersites.

Hoe kan ik ook voor hen de filmpjes bereikbaar maken?

Vraag 2. Op diverse tijdstippen heb ik toch schokkerig beeld bij mijn eigen pc (ZIGGO 20 MB/s) Waar kan daar de oorzaak van zijn?

VR Gr
Johan

Vr gr

Johan

RiViS schreef op 24.10.2013 om 17:52 uur

Hallo Johan,

Vr.1: Je kunt tbv je vrienden exporteren in een lagere kwaliteit, bv SD. Exporteer je via de knop Exporteren (rechtsboven) dan heb je niet zo veel keuzemogelijkheden, ik meen 4. Je kunt ook eerst de film exporteren naar je harde schijf, via Bestand/ Film exporteren. Dan heb je veel meer keuzes, zo kun je de resolutie zelf kiezen en zo nodig verlagen totdat het goed gaat bij je buitenlandse vrienden, dat wordt dus een zaak van experimenteren (met een kort filmpje kost dat minder tijd)

Vr 2:  Ik vermoed dat je downloadsnelheid op die momenten dan toch lager is. Je kunt dat zelf testen, geef in Google de zoekterm "downloadsnelheid testen" in en je krijgt meerdere mogelijkheden te zien.

groet,

Rijk

burgman schreef op 24.10.2013 om 18:30 uur

Dank voor  het antwoord. Ik ga het idee nader testen en mijn filpjes vanuit mijn album binnenhalen. Wat betreft de snelheid die heb ik getest: download 21 MB/s

vrgr

Johan