Betreft het contact met Everiodock met computer

Vogie1935 schreef op 19.07.2014 om 14:24 uur

Als ik MAGIX video deluxe 2013 opstart en ik wil een gemaakte opname inlezen krijg ik steeds de boodschap

"Er kon geen verbinding worden gemaakt met het geselecteerde apparaat"

Er is een probleem geweest met mijn Everio dock GZ-MG135E, maar dat is nu verholpen.

Ook wordt steeds code 10 weergegeven.

Volgens mij is er sprake van een software probleem, maar daar kan ik niet achter komen

Kunt U mij hiermee helpen svp.?

Ik heb Windos 7 home premium op mijn computer.

Ook kan ik MAGIX video de luxe niet opnieuw installeren

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.07.2014 om 21:45 uur

Beste,

Wat u zou kunnen proberen is om alles op de standaardwaarde te zetten. Dit doe je in VDL 2013 als volgt. Ga naar: bestand /  instellingen / programma-stellingen terugzetten naar standaardwaarden. Waarschijnlijk staat er iets niet goed.

succes,

Rob

Vogie1935 schreef op 20.07.2014 om 15:18 uur

Beste Rob,

Bedankt voor het advies , maar dat had ik al geprobeerd en het werkt niet.

Ik ben zelfs teruggegaan in de tijd , en bij JVC hebben ze geen drivers voor mijn camrecorder in de aanbieding.

Ik kan mijn film nog wel via de fotouitgang te pakken krijgen, maar dan moet ik later de plaatjes renderen, en dat is een omweg die niet prettig werkt.

Bedankt  vogie1935

Voormalige gebruiker schreef op 20.07.2014 om 18:36 uur

Beste,

In het verleden had ik JVC camera. Ik deed dan de USB-kabel in de Everio dock en de computer. Ik zetten de camera aan en nu wordt harde schijf en de SD-kaart als afzonderlijke schijven gezien door Windows. Ga naar de map waar filmfragmenten (MOD-files) staan. Kopieer deze bestanden naar eem map op je harde schijf. Nu kan je de filmfragmenten naar de tijdlijn van VDL 2013 slepen. Dit kan je ook doen met je foto's.

Succes,

Rob