Betr Foto's op CD/DVD 9 de luxe

josephus schreef op 29.11.2011 om 13:37 uur

Hallo Iedereen,

Ik heb met bovenvermeld programma, een project gemaakt, dat MPH als extensie geeft.

Ik heb de CD gebrand, brandproces gelukt- doch kan hem niet afspelen  in mijn Akai  DVD player with HDMI   AD200H

Anderzijds, lees ik in de verklarende woordelijst  bij Fotoshow,  dat de fotoshows afzonderlijk kunnen opgeslagen worden  als MVM bestand. Ik heb ook al geprobeerd, om een nieuwe fotoslice te maken, doch ook hier krijg ik de xtensioe MPH, en dus niet MVM zoals beshreven in de verklarende woordenlijst.

Als ik vroeger, met de 4 een fotoslice maakte, dan kreeg ik telkens ik opsloeg de extensie MVM.

Kan er mij iemand zeggen, wat ik fout gedaan heb,of wat ik eventueel in de instellingen moet veranderen. Ik werk met Windows 7 Home

Dank bij voorbaat voor een prompte reactie

charles.huygen@telenet.be

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2011 om 14:36 uur

er zijn verschillende cd's in de handel + en - versie, misschien zit hier het probleem in,
Als U een dvd gaat branden met Magix wordt dit automatisch als mpeg gebrand
succes.

josephus schreef op 29.11.2011 om 17:12 uur

Hallo Mi-Bo

Bedankt voor uw reaktie. Ik weet niets af van + OF MIN  hET ENIGE DAT IK OP DE CD ROM EN op de originele doos van de verpakking kan lezen is Foto's op CD & b DVD 9 deluxe.  Ook op de verpakkingsdoos, zie ik geen enkele verwijzing naar de vermelde extensies   MPH en MVM

In elk geval bedankt voor de reaktie

Josephus