Bestandsgrootte te groot voor DVD

Heuvelke schreef op 04.05.2010 om 22:18 uur
Ik heb een video gemaakt van mijn bruiloft, maar heb nu problemen om de film op een DVD te branden. Hoewel de film maar 1 uur is, is het bestand ca. 9 GB (Encoder instellingen 5119 kBit/s en Kwaliteit 10).
Weet er iemand hoe dat kan en hoe ik dat kan oplossen ?

Alvast bedankt

Reacties

mi-bo schreef op 05.05.2010 om 11:05 uur
Zet het project op de tijdlijn, dan gaat u naar de storyboard modus en kijk eens hoeveel projecten daar in staan, ook is de mogelijkheid om het filmblik, links grijze balk aan te klikken, en kunt u zien hoeveel projecten hier in staan, deze worden wel allemaal mee gebrand als u gaat branden,
succes
bobbiaan schreef op 05.05.2010 om 11:12 uur
Beste Heuvelke,

Geef eens wat meer informatie want hier is weinig mee te beginnen zoals je het nu omschrijf. Met welk programma werkt je en hoe is de film naar de PC gezet.

Ik zie graag wat meer gegevens van u tegemoet,
Mvg
Bobbiaan
bobbiaan schreef op 05.05.2010 om 17:50 uur
Joran,

Zoals je ziet heb je ruim 10.000 Mb data, wat je wil gaan branden op een DVD waar maar 4483 Mb op past. Dit lukt je niet, maar nu hoe kom je aan het formaat van dat bestand ?
Met welke instellingen heb je de film via de firewire ingelezen?

Ga eens in het bewerkingsscherm op het symbool naast de tekst "zoom"klikken hiermee komt in beeld wat er vanaf het begin tot het eind op de tijdlijn is geplaatst. Wat is dan de lengte van de film?

Ik zie  dat je heb aangegeven om voor alle scenes een marker te plaatsen. Dit vergt heel veel data ruimte in je film die zoals ik zie is opgebouwd uit vele scenes.


Bobbiaan
bobbiaan schreef op 05.05.2010 om 18:48 uur
hEUVELKE,

MAIL EEN VAST TELEFOONNUMMER DAN BEL IK JE OP.

bOBBIAAN