bestanden *.HDP / *.H0 / Cache.mxc3. Waar komen ze vandaan en wat is het doel?

Eric20 schreef op 18.05.2012 om 14:47 uur

Hallo,

Ik ben een nieuwe gebruiker van Magix VDL MX premium en nog druk aan het experimenteren. Ik word steeds geconfronteerd met bestanden met de uitgangen .HDP  .H0   en  .mxc3. Kan iemand mij vertellen waar ze voor dienen? Ik vind ze een beetje storend in de weg staan en heb steeds de neiging ze te verwijderen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Reacties

mi-bo schreef op 18.05.2012 om 14:51 uur

Waar ziet U deze bestanden , want dit zal niet in de media pool staan.

gr

Eric20 schreef op 18.05.2012 om 23:40 uur

Hallo mi-bo,

Bedankt voor de supersnelle reactie, dat had ik niet zo snel verwacht. Deze bestanden staan in een map tussen de *.mxv bestanden die gebruikt worden in de arranger. Ik start dus met enkele bestanden om te bewerken en als ik heb afgesloten staan de bewuste bestanden er tussen. Ze zijn door het programma aangemaakt tijdens of na bewerking. Ze zijn niet in de mediapool te zien maar wel met de verkenner. Dus waar zijn ze voor?

gr. Eric

mi-bo schreef op 19.05.2012 om 15:49 uur

Beste, als Feedback is het fijn dat u weet waar U het zou kunnen vinden, maar dit zit puur in het Magix programma.

backs-eigen opslag

gr

mi-bo

Eric20 schreef op 19.05.2012 om 19:33 uur

Beste mi-bo,

Wederom bedankt voor je reactie maar ik begrijp je helaas niet. Wat bedoel je met backs-eigen opslag? Waar heeft VDL deze bestanden voor nodig?

gr. Eric 

Cinecor schreef op 20.05.2012 om 14:08 uur

Beste mi-bo,

Wederom bedankt voor je reactie maar ik begrijp je helaas niet. Wat bedoel je met backs-eigen opslag? Waar heeft VDL deze bestanden voor nodig?

gr. Eric 

Beste Eric,

Leuke vraag die je hebt gesteld. Ik zou er ook graag wel eens een antwoord op willen hebben. Want wat blijkt? Al die hulpbestanden (zo noem ik ze maar even) kan je in Windows gewoon uit je mappen verwijderen zonder dat er iets gebeurt met de functionaliteit van de Magix software. Ik ben er dus eigenlijk heemaal niet in geInteresseerd om te weten wat de functie van die bestanden precies is. Wel zou ik graag willen dat bijvoorbeeld bij het afsluiten van Magix alle niet meer nuttige bestanden automatisch worden verwijderd. Dat zou de duidelijkheid zeer ten goede komen. Dat ze niet in de mediapool te zien zijn is natuurlijk geen argument. Een beetje geoefende editor maakt regelmatig gebruik van de Windows Verkenner. Misschien leest er iemand van Magix mee?