bestaande bestand gebruiken?

Martijn1 schreef op 18.06.2011 om 20:01 uur

Als ik mijn film open en ik wil hem (opnieuw) branden met bijv. een ander menu dan krijg ik als ik op branden druk de volgende vraag: VTS_01_1.VOB - wilt u het bestaande bestand voor de film gebruiken?

Ik kan dan 2 vinkjes zetten bij: filmmenu gebruiken en / of intromenu gebruiken en kan daarna kiezen voor: encoderen, gebruiken, alles gebruiken of annuleren.

Wat betekend dit en wat moet ik doen, want tot nu toe lukt het niet om de film opnieuw goed te branden. Als ik hem gebrand heb en ik wil hem afspelen stopt hij na bijv. 15 seconde.

 

Reacties

magixagent schreef op 19.06.2011 om 13:36 uur

Als U een project(film) gaat branden, wordt u eerst de mogelijkheid geboden om het op te slaan, wilt u precies het zelfde ( copy) branden dan gaat u hierna toe, en kan er direct een andere dvd bakken.
Nu wilt U het menu veranderen, dan is de beste optie om alles opnieuw te laten renderen(coderen).
het VTS_01_1._vob is namelijk het menu en dit wilt u veranderen.
Ga in zijn geheel terug naar bewerken, zet de film op de tijdlijn maak een nieuwe menu, codeer het in zijn geheel helemaal en u bent er zeker van dat het gebrand wordt zoals u het wilde, (even de brandt tijd over bruggen met een kopje koffie),
en de nieuwe dvd is klaar,
gr