beschadigd programmabestand

plagge schreef op 22.04.2019 om 11:45 uur

Na een crash (blauw scherm) van mijn computer kan ik Magix VDL 2019 niet meer opstarten. Weet iemand hoe nu verder zonder meteen naar support te hoeven gaan? Ik zou het programma opnieuw moeten installeren, maar ik heb uiteraard geen dvd daarvan. Oh ja de foutcode is -59 Of kan ik gewoon met Videodeluxe.exe. opnieuw installeren zonder alle "eigen' gegevens kwijt te raken?

groet, Geertjan

Reacties

mi-bo schreef op 22.04.2019 om 12:34 uur

@plagge

Beste Geertjan,

dit is geen goed bericht, een oplossing ga naar https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

in loggen met e-mail adres en wachtwoord bekend bij MAGIX. mijn programma, hier staat ook MAGIX vdl 2018/2019 met serienummer, download installatie programma,( DIT IS EEN TRIAL ) en vandaar uit kunt U MAGIX vdl 2019 weer installeren, na installatie, via hulp online actualiseren, en uiteraard ook via hulp extra inhoud installeren.

dan staat het programma MAGIX vdl 2019 weer op Uw Pc

Mvg

Michael

plagge schreef op 22.04.2019 om 18:04 uur

Beste Michael.

Het is gelukt om het prog opnieuw te installeren. Dank je wel voor de tip. Voor zover ik kan overzien mis ik alleen de mogelijkheid om Mainconcept ergens bij Import?export aan te vinken. Ik krijg gewoon het veld niet, ook niet nadat ik een stukje film had geexporteerd.

Overigens werkt de door jou aangegeven link (bij mij) niet . Maar uiteindelijk ben ik toch op hun site terecht gekomen.

groet,

Geertjan

mi-bo schreef op 22.04.2019 om 18:20 uur

@plagge

Beste Geertjan.

Dank voor Uw Feedback.

Vreemd dat de link niet bij U werkt,maar het probleem is opgelost.

Wat betreft mainconsept,als U dit in het verleden heeft gekocht voor €4,99 dan toe gestuurde mail opzoeken en vandaar uit weer installeren.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX vdl programma.

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 22.04.2019 om 18:32 uur

@plagge

Beste Geertjan,

heeft U na hulp, extra programma installeren, ook dit gevonden, vandaar uit installeren

mvg

Michael

plagge schreef op 22.04.2019 om 18:35 uur

Dank je Michael ik had het ook net ontdekt bij verborgen inhoud. 😉

Nogmaals dank voor je inzet.

Groet,

Geertjan