Beeldschermopname werkt niet meer (Video Deluxe Premium 17 onder Windows Vista)

Lieve2 schreef op 12.06.2013 om 17:27 uur

Bij het proberen om een opname uit te voeren vanaf het beeldscherm lukt dit nu niet meer. Het heeft vroeger wel gewerkt. Zover ik weet zijn er sedert de laatste keer dat het nog werkte geen aanpassingen gebeurt aan het systeem.

Programma: Magix Video-deluxe 17 Premium

Foutmelding: "er is in uw systeem geen opname-apparaat gevonden"

Beeldscherm: NVIDIA GeForce 8600 GT. Heb gecontroleerd of het stuurprogramma OK is, blijkt de nieuwste versie te zijn, geen updates mogelijk.

Besturingssysteem: Windows Vista

Reacties

mi-bo schreef op 14.06.2013 om 10:34 uur

Beste,

dit product werkt prima onder Vista, heeft U via help , online activeren de laatste uplaod gedownload en geinstalleerd op Uw PC,

gr

Lieve2 schreef op 15.06.2013 om 14:44 uur

Mi-bo: ik gebruik het programma al een paar jaar zonder problemen, ook de beeldschermopname heeft voorheen goed gewerkt, nu plots niet meer, mogelijks juist als gevolg van een activering. Ik activeer regelmatig.

mi-bo schreef op 19.06.2013 om 17:02 uur

Beste, of ga bestand instellinge, dan programma terug zetten naar fabfiek instellig, of het programma hetinstalleren, dan worden de updates verwijderd, en kijkenwat er dan gebeurd, het kan ook een update van Windows zijn die de storing geeft, via systeem herstel terug gaan naar de tijd dat het wel goed werkte 

succes