beeldscherm opname

aarthopman schreef op 29.10.2011 om 14:34 uur

heb video delux  mx premium aangeschaft

werk met window 7 maar als ik een beeldscherm opname wil maken krijg ik wel beeld maar geen geluid

melding ! sterio mix ontbreek voor het geluid,hoe krijg ik die?

A Hopman luc  bedank alvast voor het antwoord maar daar staat alleen onder luidspreker het volgende:

lijn USB videowandler

microfoon-cd audio-lijn ingang High definitie audio- microfoon audio streaming-apparaten-en driver (UDM/DRM)

Midi virtuel aidio streaming driver (WDM/DRM)     onder window 7 zou sterio mix niet meer aanwezig zijn hoe kom ik aan deze driver

 

luc het lukt niet kan driver niet vinden ,heb geen geluidskaart ,wel aan board moederbord

weet je nog wat te bedenken of kan ik beter een losse geluidskaart kopen. gr aart hopman

hallo Luc mijn videokaart is nvidea alle drivers opnieuw geinstaleerd maar er staat geen steriomix tussen helaas weet het verder ook niet meer gr. aart hopman

Reacties

lucky_me schreef op 29.10.2011 om 14:39 uur

hallo

rechts onder op je bureaublad staat een klein luidsprekertje. rechts klikken daarop en opname apparaten kiezen.

in dit venstertje opnieuw rechts klikken en kiezen "uitgeschakelde apparaten weergeven" Normaal zou die nu moeten verschijnen. Je mag dit als standaard instellen.

mvg

Luc

lucky_me schreef op 29.10.2011 om 17:43 uur

Kijk in de documentatie van je pc welke geluidskaart je hebt. Ga naar de website van de leverancier en daar kan je de laatste driver downloaden.

ps. Ik werk ook met Windows 7 en heb stereomix wel.

mvg

Luc

lucky_me schreef op 30.10.2011 om 13:18 uur

probeer eens het volgende

 

VOORALEER JE HET VOLGENDE DOET IS HET BELANGRIJK OM EEN HERSTELPUNT TE MAKEN, WANNEER HIER IETS MIS GAAT KAN JE DAN ALTIJD TERUG NAAR DIT HERSTELPUNT;

druk op start/alle programma's/bureau accessoires / systeemwerkset / systeeminformatie.

Je krijgt een boel informatie over je systeem. Bij onderdelen zie je geluidskaart staan met een boel updates ervoor.

Kijk of er een tussen staat die niet van Microsoft afkomstig is. (vb Realtec) Ga naar zijn website en download de laatste onboard driver.

Mogelijks zijn er mensen die een eenvoudiger manier kennen, maar ik zou het zo proberen.

mvg

Luc

 

lucky_me schreef op 31.10.2011 om 13:54 uur

Ja maar, met de drivers van je videokaart up te daten ga je geen ingangen voor je geluidskaart bijkrijgen.