Beeldobjecten - Fun - Decoratie - enz ...

brochetto schreef op 22.04.2017 om 13:05 uur

Beste, De animatie onder Beeldobjecten bij MVDL gebruik ik regelmatig bij het monteren van mijn films. Dit zijn er echter maar enkele. Mijn vraag ? zijn er meer van die beeldobjecten te verkrijgen ? eventueel downloaden via internet tegen betaling ? Iemand een idee ?? Alvast bedankt voor het antwoord, Groeten, Leon

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 22.04.2017 om 13:59 uur

Hallo Leon,

U kunt beeldobjecten aanschaffen via Catooh.

1. Ga naar: https://www.catooh.com/?l=nl_NL_catooh
  2. log hier in met uw email en wachtwoord
  3. Klik op het tabblad "sjablonen & Effecten"
  4. Klik op decoratie-elementen

Succes,

Rob

PS. klik ook eens op: "Gratis download gedeelte" bovenin

brochetto schreef op 05.11.2017 om 11:23 uur

Beste, Ik heb weer hetzelfde probleem dat ik in het verleden al enkele keren heb voorgehad, en nooit heb kunnen oplossen.

Ik maak gisteren met mijn camera (Sony FDR X1 - 4K ) een opname, ik wil deze film vanmorgen op de tijdlijn van MVDL 18 plaatsen, maar zonder succes. Zoals u hieronder kan zien, ziet het bestand er heel normaal uit (zie afbeelding 1) C0367 en C0369 kan ik wel openen en C0368 lukt niet, en geeft een foutmelding bij het inlezen in MVDL 18 (zie afbeelding 2)

Ik heb ook al geprobeerd via AVS converter, maar dat lukt ook niet.

Kan er mij iemand helpen ?

Alvast bedankt, Groeten, Leon

Bol schreef op 05.11.2017 om 14:04 uur

Hallo Leon,

Als ik naar de bestanden C0367.mp4 en C0369.mp4 kijk, dan zie ik ook bestanden C0367M01.xml en C0369M01.xml. Bij C0368.mp4 mis ik die. Misschien ligt hier uw probleem.

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

brochetto schreef op 05.11.2017 om 15:04 uur

Dag Bol,

Wat kan de reden zijn, en heeft u een idee of dit nog op te lossen is ?

Groeten, Leon

Bol schreef op 05.11.2017 om 17:45 uur

Hallo Leon,

Volgens mij staat deze nog op uw camera?

Groet,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

brochetto schreef op 06.11.2017 om 08:02 uur

Beste,

Hoezo, op mijn camera, waar kan ik dat dan vinden ?

Groeten, Leon

Bol schreef op 06.11.2017 om 12:34 uur

Hallo Leon,

Hoe neemt u de beelden op?

Doet u dit op interne HD schijf in de camera of een SD kaart?

Het kan ook zijn dat dit bestand tijdens de opnames reeds beschadigd is geraakt. Als dat zo is dan is hier niets meer tegen te doen.

Groet,

Bol

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.11.2017 om 15:23 uur

Hallo Leon,

even een vraag, de bestanden die op de Camera staan, exporteer U deze vanuit de Camera naar de Pc, of gaat dit via een cardreader,

Groeten,

Michael

brochetto schreef op 06.11.2017 om 15:35 uur

Dag Michael,

MVDL

De bestanden staan op een Sony XQD 128GB geheugenkaart.

Ik importeer via de rode knop onder het beeldscherm AVCHD / DVCPRO / AVC intra.

ik heb ook,geprobeerd ze op de tijdlijn te slepen, dat lukt ook niet.

Wat is Cardreader ?

Groeten, Leon

mi-bo schreef op 06.11.2017 om 16:02 uur

Hallo Leon,

een card reader zit meestal aan de front van de Pc, maar misschien niet geschikt voor usb geheugenkaart van 128 Gb.

Wat importeren betreft,

2 mogelijkheden, gezien de camera als harde schijf wordt gebruikt, is het mogelijk na import de bestanden direct naar de tijdlijn te kopiëren of eerst naar een harde schijf exporteren vandaar uit naar de tijdlijn slepen.

maar wat de oorzaak zou kunnen zijn dat C0368.mp4 een xml. mis, heb ik geen verklaring voor.

Groeten,

Michael

brochetto schreef op 06.11.2017 om 16:06 uur

Toch bedankt !

Groeten, Leon