Reacties

Bol schreef op 26.10.2018 om 10:58 uur

Hallo Lucas / Bolske,

Ik kan helaas het probleem niet reproduceren. Heb je het al geprobeerd om VDL 2018 terug te zetten de standaardwaarden. Zo niet, ga dan naar: bestand / instellingen / programma-instelling terugzetten… Als het bovenstaande geen resultaat oplevert, zou je ook eens het Videodeluxe.ini bestand handmatig kunnen verwijderen.

Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData(verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Videodeluxe24_premium\Videodeluxe.ini

Bij het opnieuw opstarten van VDL 2018 word het bestand Videodeluxe.ini automatisch weer aangemaakt

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2018, 11:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 26.10.2018 om 11:27 uur

Hallo Rob,

Het lukt mij niet.

Het moet een instelling zijn bij een bepaalde montage.

Bij mijn andere montages heb ik dit niet!

De beelden zijn werkelijk flou in mijn BIN.

Dank u wel voor het zoeken.

lucholvoet schreef op 26.10.2018 om 11:32 uur

Zou het soms iets te maken hebben met de resolutieinstelling?

Ik monteer op 1920 pixels en in mijn mediapool zijn ze ook 1920.

Bol schreef op 26.10.2018 om 11:46 uur

Hallo Lucas,

Ik krijg sterk het vermoeden, dat je niet de Mediapool bedoelt maar het Previewmonitor. Als dat zou is, staat soms het bliksemschichtje geactiveerd? (blauw)

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 26.10.2018 om 11:54 uur

Het is de BIN die ik bedoel of previeuwmùonitor waar mijn ingeladen beelden staan.

Het bliksemtje maakt geen verschil !!

Bol schreef op 26.10.2018 om 12:10 uur

Hallo Lucas,

Ik ga verder zoeken. Wanneer ik het juiste antwoord heb gevonden, zal ik het je laten weten.

Groet,

Rob.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 26.10.2018 om 12:31 uur

Hallo Lucas,

Ik zie, dat je ook de programma's Photostory en Video Pro X hebt. Heb je hier ook dat je beeldjes niet meer scherp zijn in de mediapool?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.10.2018, 12:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 26.10.2018 om 12:58 uur

In mijn fotostory en Magix proX

zijn mijn beeldjes scherp in de mediapool.

Bol schreef op 26.10.2018 om 14:32 uur

Hallo Lucas,

Zelf heb ik het vermoeden, dat er iets is misgegaan bij het opslaan van je project. Het MVP (project)bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Wat je zou kunnen doen is om naar de map te gaan waar de filmfragmenten staan en dan alle bestanden met de extensie HDP (dit zijn hulpbestanden) te verwijderen en daarna je project weer in te laden. Nu worden deze HDP bestanden weer automatisch opnieuw aangemaakt. Hopelijk is dan je probleem opgelost.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

lucholvoet schreef op 26.10.2018 om 17:25 uur

Bedankt, ik heb de MTS beelden terug ingeladen en het is opgelost !!!

Dank je wel

Bol schreef op 26.10.2018 om 17:55 uur

Hallo Lucas,

Het doet mij deugd om te lezen, dat jouw probleem is opgelost.

Fijn weekend,

Rob

PC -1-

PC -2-