Ik werk met video de luxe plus 2018. Plots zijn mijn beeldjes niet meer scherp in mijn mediapool.Heb ik op een verkeerd knopje gedrukt? Ik vind het maar niet. Dank voor jullie hulp. Bolske
Ik kan helaas het probleem niet reproduceren. Heb je het al geprobeerd om VDL 2018 terug te zetten de standaardwaarden. Zo niet, ga dan naar: bestand / instellingen / programma-instelling terugzetten… Als het bovenstaande geen resultaat oplevert, zou je ook eens het Videodeluxe.ini bestand handmatig kunnen verwijderen.
Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData(verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Videodeluxe24_premium\Videodeluxe.ini
Bij het opnieuw opstarten van VDL 2018 word het bestand Videodeluxe.ini automatisch weer aangemaakt
Ik krijg sterk het vermoeden, dat je niet de Mediapool bedoelt maar het Previewmonitor. Als dat zou is, staat soms het bliksemschichtje geactiveerd? (blauw)
Zelf heb ik het vermoeden, dat er iets is misgegaan bij het opslaan van je project. Het MVP (project)bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Wat je zou kunnen doen is om naar de map te gaan waar de filmfragmenten staan en dan alle bestanden met de extensie HDP (dit zijn hulpbestanden) te verwijderen en daarna je project weer in te laden. Nu worden deze HDP bestanden weer automatisch opnieuw aangemaakt. Hopelijk is dan je probleem opgelost.