Beeld vertikaal achteruit laten lopen Polleke01 schreef op 17.06.2015 om 16:38 uur Hallo iedereen, Hier is oma Polleke weer ! Ik heb een lift gefilmt van beneden naar boven maar wil die omdraaien zodat het lijkt dat ie van boven naar beneden komt. Kan dat en hoe moet ik dat doen dan ? Ik werk met Windows 8.1 en Magix video de luxe MX Premium Alvast bedankt voor de snelle hulp. groetjes, Polleke Terug naar de post
Reacties Voormalige gebruiker schreef op 17.06.2015 om 18:14 uur Hallo Polleke, Ik heb VDL MX is niet meer op mijn computer meer staan. Volgens mij kon dit net als in VDL 2014 ook al in VDL MX. Hoe ik dat doe is als volgt: 1. ontkoppelt het beeld en geluid. (anders loopt het geluid na de bewerking achteruit) 2. ga naar: effecten / video-effecten / snelheid 3. vink achteruit aan 4. koppelt beeld een geluid weer. Succes, Rob Polleke01 schreef op 17.06.2015 om 22:30 uur bedankt Rob, het is me gelukt. Polleke Voormalige gebruiker schreef op 17.06.2015 om 22:50 uur bedankt Rob, het is me gelukt. Polleke Veel plezier met het monteren...Rob 1