beeld van een spoor wordt niet gebrand

hjmgvb schreef op 28.07.2015 om 09:36 uur

op een spoor wordt het beeld niet gebrand wel titels die op het zelfde spoor staan. Wat heb ik gedaan Bij een film opnamen bleek achteraf dat de intro,s van de dansschow niet goed waren opgenomen. Wij hebben later deze opnieuw opgenomen en in magix opnieuw in een spoor gezet. De oude intro,s hebben we verwijderd en de nieuwe hiervoor in de plaats gezet dit waren 20 stuks. In de monitor zie ik alles maar als ik de film gebrand heb zie je de intro,s niet wel het geluid hiervan titels op het zelfde spoor zie je ook.Kan het zijn we hebben tijdens de bewerking een keer proxi gebruiken ingeschakeld toen is het programma lang bezig geweest wat dit aan het doen was weet ik niet heeft ongeveer 15 tot 20 minuten geduurd. Ik gebruik het programma VDL 2015 de lux.

Reacties

mi-bo schreef op 29.07.2015 om 10:10 uur

beste,

het verhaal gelezen.

vdl 2015 Deluxe heeft minimaal 32 sporen, waarom alles op een spoor,

hoe wordt beeld en titel op een spoor gezet, dit moet met onder brekingen zijn anders gaat het niet.

is aan de linker zijde op spoor 1 niet de M geactiveerd, dan wordt wel geluid afgespeeld en geen beeld.

graag een reactie, zodat andere Freaken ook een beter beeld hebben, voor een goede antwoord en oplossing

gr

Michael

hjmgvb schreef op 29.07.2015 om 18:41 uur

Hierbij antwoord op de reactie van eerder gestelde fout. Ik heb om te biginnen niet alles op een spoor staan voor deze film zelf over 6 sporen beeld appart geluid en titels verdeeld.Alle sporen zijn niet geblokkeerd door M of S.

Ik ben tot de volgende conclusie gekomen het blijkt dat toen wij proxi gebruikte hij van alle take,s een copy heeft gemaakt met de extensie proxi hierachter.Voor dat wij dit deden liep de film goed en bij een proef branding was er niets aan de hand.

Wel nu wat heb ik nu gedaan ik heb ook nog VDL mx de lux, ik heb met dit programma de zelfde film binnen gehaald je ziet dat er het een en ander gebeurt, toen het programma klaar was heb ik hier mede de film gebrand alles liep als een zonnetje.

Toen kwam ik op het idee om nu met het programma VDL 2015 de film opnieuw binnen te halen tot mijn verbazing was het hele probleem opgelost. Dus ik heb proxi mooi uitstaan ik heb een zeer krachtige computer misschien als ik HD film ga inladen wel maar verlopig niet. Ik weet niet of U er een verklaring voor heeft.

BV dank.

mi-bo schreef op 29.07.2015 om 21:24 uur

Beste, hjmgvb

fijn dat het is opgelost en dat U dit op het Forum heeft gezet,

het verhaal proxi als er een project op de tijdlijn staat en daarna wordt de proxi geactiveerd komt er een sg proxi spoor bij, en heeft u dan het eerste verwijderd, komt u in de problemen

succes

michael