beeld staat telkens even stil vdl HD

covers schreef op 16.06.2011 om 10:33 uur

Ik dacht dat ik het gevonden had, maar nu is het zo: als ik een film importeer in vdl HD en bekijk hem om te gaan bewerken dan is het beeld vloeiend, maar als ik het geluid heb bewerkt (de equalizer) dan is het beeld daarna hortend, elke keer even stil staand beeld, niet vloeiend meer. Dit is alleen in de software van vdl Hd en niet bijv. in Film op DVD 8

Reacties

magixagent schreef op 16.06.2011 om 11:07 uur

is het beeld materiaal wat u in vdl 17hd gebruikt  het zelfde als in film op cd/dvd.
wat u kunt doen is de Y toets indrukken en dan naar video/audio gaan en film weergave op halve/ of kwart resolutie zetten, dan krijgt de Pc wat meer lucht.
De Magix kracht is het volgende als het beeld via de tijdlijn schokkerig is betekend dit juist niet dat het na het branden precies het zelfde is.
gr

covers schreef op 16.06.2011 om 11:37 uur

is het beeld materiaal wat u in vdl 17hd gebruikt  het zelfde als in film op cd/dvd.
wat u kunt doen is de Y toets indrukken en dan naar video/audio gaan en film weergave op halve/ of kwart resolutie zetten, dan krijgt de Pc wat meer lucht.
De Magix kracht is het volgende als het beeld via de tijdlijn schokkerig is betekend dit juist niet dat het na het branden precies het zelfde is.
gr

Het beeldmateriaal is exact hetzelfde en dat na het branden het beeld wel goed is wil ik wel geloven, maar de overgangen die er gemaakt zijn tussen de verschillende scenes, worden ook niet of zeer gedeeltelijk weergegeven. Hier is niet mee te werken vind ik. De suggestie om lagere resoluties te gebruiken heeft totaal geen effect.