Beeld slaat vast bij opnemen

european schreef op 25.12.2009 om 21:55 uur
In het programma red uw video's slaat mijn beeldvast bij het opnemen, en de muis reageert heel traag.
De eerste keer had ik geen problemen, dat was gisteren.
Vandaag 7 keer geprobeerd soms na 2 minuten al vast.
De foutmelding die ik krijg is: beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Maar verder kan ik niet meer en de enigste oplossing is dan Ctrl Alt Del of opnieuw opstarten.
Drop frames staat bij het opnemen op 0
Wie weet wat ?
Henk

Reacties

bobbiaan schreef op 26.12.2009 om 14:40 uur
Beste European,

Ja vandaag niet leuk, het werkt niet!!! Maar met welk programma precies en wat voor PC werk je?? Is het programma juist geinstalleerd en geactiveerd. Geef wat meer informatie en met vele hobbyisten die op deze info site zitten komen we er zeker uit. Een enkele keer is het de hardware die nioet willen werken met de Magix software. in 999 van de 1000.... keer is dat het probleem niet. Dus kom op je kan ook naar mijn e-mail adres gegevens sturen.

Mvg

Bobbiaan
european schreef op 26.12.2009 om 18:19 uur
bobbiaan,

Ik werk met vista home, en het programma is magix red uw video's versie 2.
Mijn pc is een acer aspire m3100.
Volgens mij is het juist geinstalleerd omdat hij het de eerste dag gewoon deed.
Ik heb ook al gekeken of er updates waren bij acer of microsoft.
Vandaag alles geinstalleerd op een pc met XP en dat werkt vlekkenloos, maar dat is dus niet mijn pc.
alvast bedankt
Henk


bobbiaan schreef op 27.12.2009 om 11:44 uur
Beste Henk,

Mag ik er vanuit gaan dat je na het installeren van het programma op je PC een geregistreerde gebruiker bent geworden van het programma "Red uw Video".
Dan krijg je de activering van het programma op je PC en moet het werken. 

Je schrijf dat je bij de leverancier Acer en Microsoft heb gekeken naar update;s maar daar moet je niet zijn.

Vraag : Is het programma bij Magix geregistreerd ?

Mvg

Bobbiaan