Beeld kwaliteit na bewerking slechter als orgineel heb een hd camera sony het gaat om korte stukjes film die ik na bewerking op youtube wil zetten

kai-miek schreef op 10.06.2014 om 13:56 uur

probleem is dat ik niet weet wat ik moet doen om deze kwaliteits instelling hoger te krijgen 

enigste wat ik eigenlijk hoef te doen is het juiste muziek fragment er uit te knippen een begin tekst erbij en klaar meer is t niet maar het resultaat is na de rendering slecht 

ik werk met video deluxe mx plus

pc is samen gesteld voor video bewerking  

camera is een sony hdr -sr11 

instellingen als ik nu ga exporteren pak ik export als mpeg-4 en kies daarna voor hdtv 1920x1080 h264 25fps

wie kan me helpen ????

Reacties

mi-bo schreef op 11.06.2014 om 08:39 uur

Uw verhaal gelezen, waarom niet exporteren:

MPEG4 Export (MP4):
Video: 1920x1080 ; 25.00 Frames/s; H.264 860 kbit/s
Audio: 24000 Hz; Stereo;  AAC

ipv hdtv 1920x1080 h264 25fps.

vermoedelijk is dit het probleem en zeker als U het op You-tube wilt zetten.

Maar waarom niet direct vanaf de tijdlijn naar You-Tube transporteren, klik geheel rechts boven op exporteren, dan op internet plaatsen, en het verhaal volgen

succes mido

kai-miek schreef op 11.06.2014 om 12:46 uur

Dit deed ik voorheen ook rechtstreeks exporteren en dan voor de HD kwaliteit kiezen ik heb echter  twee you tube accounts en weet niet hoe ik deze in magix kan instellen het instellen gaat via Uw You - tube account, ik werk niet met You-tube maar weet dit wel, als U naar exporteren gaat moet U zelf aangeven naar welke account van U het project wilt uploaden  dus vandaar exporteren mp4  

hoe behoud ik kwaliteit  en zet ik t filmpje bv op een USB of ext erne hdd  zodat we t bv op een bleu ray speler of rechts streeks  via een laptop met beamer kunnen af spelen .

Dit is een beamer probleem of het kan mpeg 2 aan of mpeg4

Ik heb t geprobeert met rechtstreeks van de tijd lijn de kwaliteit is dan wel goed  dus hoe nu verder kan ik wisselen tussen mijn accounts.

Dit is Uw keuze en van You-tube.

succes. 

Groeten Karel