Beeld hakkelt na het slepen op de tijdlijn Video Deluxe Premium 2015

Philip.horemans schreef op 15.04.2017 om 14:51 uur

Ondanks ik al een paar jaar met dit programma werk, en alles meestal zeer goed werkt in Magix, komt het tegenwoordig meer en meer voor dat mijn beeld hakkelt bij het naar beneden zetten op de tijdlijn. Ik werk met .mts bestanden. Ik heb een windows 8,1. Met dezelfde beelden heb ik vroeger nooit problemen gehad, mijn pc is snel genoeg, goede grafische kaart (alle updates van stuurprogramma's al gedaan) ook de online hulp actualiseren uitgevoerd, maar het beeld blijft hakkelen en loopt vertraagd tegenover het videogeluid. Iemand nog ideeën, hoe dit op te lossen.? Grtjs Philip

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 15.04.2017 om 16:15 uur

Hallo Philip,

Als afspelen van de beelden vroeger geen problemen opleverden, kan het zijn dat er programma-instellingen zijn gewijzigd of het INI bestand is corrupt.. U kunt uw probleem proberen op te lossen door:

1. Ga naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten....of
  2. Ga naar: C:\gebruikers \ gebruikersnaam \ AppData (verborgen map) / Roaming \ MAGIX \ Videodeluxe21_premium \ . verwijder het bestand " Videodeluxe.ini " (deze wordt, bij het opstarten van VDL 2015, weer automatisch aangemaakt).

Succes,

Rob

Philip.horemans schreef op 09.05.2017 om 19:15 uur

Rob, voorlopig deed hij het ineens terug (zonder iets noemenswaardig gedaan te heben), maar geregeld krijgt hij dit probleem terug. Als het probleem terug is, ga ik uw oplossing eens proberen. Programma instellingen gewijzigd heb ik echter nooit gedaan. Alvast bedankt voor uw reactie. Grtjs Philip