Beeld en spoor 1 samen laten lopen

raymond-zwarteveld schreef op 25.01.2020 om 12:11 uur

Ik heb de magix premium 2019

Vroeger als ik mijn film op spoor 1 had staan en ik pakte de film links op om hem in te korten dan kon ik op het beeld daarboven

de film meezien gaan. Als ik dan het juiste moment gevonden had stapte ik verder in de tijdbalk.

Misschien heb ik per ongeluk uitgezet. Want nu werkt dit alleen nog maar als ik de oranje streep boven de film beweeg.

Dit is vrij lastig met het maken van samenvattingen van voetbalwedstrijden.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen???

Help help

Gr raymond Zwatveld

Reacties

Bol schreef op 25.01.2020 om 13:27 uur

Hallo Raymond,

Volgens mij bedoelt u dit?

Zet de afspeel marker aan het begin van uw film en klik met de linkermuisknop op de bovenste lijn van het projectvenster of op de sneltoets "i". Er wordt een blauwe lijn zowel in het projectvenster als het preview venster geplaatst en u kunt nu uw film inkorten via het previewvenster.

Succes,

Rob

Aanvulling op 25-01-2020 om 15:55uur

Voor zover ik het nu heb kunnen beoordelen, hebt u de blauwe markeerlijn zelf uitgezet, door net onder de blauwe lijn op de rechtermuisknop te klikken en het gemarkeerde gedeelte te resetten.

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2020, 15:55, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.01.2020 om 13:30 uur

@raymond-zwarteveld

Beste Raymond,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U schrijft over vroeger over welk product schrijft U dan ( welke versie van MAGIX ).

Als U nu op spoor 1 beelden zet met geluid er onder op spoor 2, kunt U op spoor 3 andere beelden zetten en op 4 staat dan geluid.

de mogelijkheid is op het einde van het beeld met de muis te gaan staan dan veranderd de muis in een druk vorm en op deze manier kunt U het beeld naar links verschuiven tot dat U bij de juiste overgang komt van spoor 3

Sc6

Michael

raymond-zwarteveld schreef op 25.01.2020 om 17:04 uur

als ik onderin (bij geel ) aanraakt met de muis en klik dan kon ik hem verschuiven en zag ik het beeld bovenin veranderen.

Maar nu als ik klik word mijn scherm zwart?

Bol schreef op 25.01.2020 om 17:27 uur

Hallo Raymond,

Kan het zijn dat u filmfragment met zwarte frames begint? Activeer het filmfragment en zoom uw fragment op 1 frame. (Sneltoets Alt+1)

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

raymond-zwarteveld schreef op 25.01.2020 om 20:25 uur

Nee het begint niet met zwarte frames. Het is een doorlopende film die ik inkort

mi-bo schreef op 25.01.2020 om 20:41 uur

@raymond-zwarteveld

Beste Raymond.

Om 13.30 uur is een vraag gesteld welke versie gebruikte U vroeger, toen het wel ging (antwoord geven is niet verplicht ) jammer dat U hier niet op reageer,het zou wel kunnen helpen om U te adviseren hoe het in MAGIX vdl 2019 Prem kan.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

raymond-zwarteveld schreef op 25.01.2020 om 22:13 uur

Oh sorry. Met vroeger bedoelde ik een maand of 3 geleden. Maar ook toen was het video premium 2019. Ik kan me alleen niet herinneren of ik hem tussendoor heb geüpdatet. En vanaf welk moment de verandering gebeurde.
Gr raymond

Bol schreef op 25.01.2020 om 22:47 uur

Hallo Raymond,

Helaas kan ik u probleem niet reproduceren. Ik zie ook niets vreemds in afbeeldingen, dat uw probleem zou kunnen verklaren. Hebt u het programma al eens gereset? Zo niet, ga dan naar: bestand / instellingen / programma-instellingen op standaardwaarden.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2020, 22:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

raymond-zwarteveld schreef op 26.01.2020 om 10:13 uur

Nee helaas. het terug zetten van de instellingen heeft ook niet de juiste effect.

BEdankt

Bol schreef op 26.01.2020 om 10:25 uur

Hallo Raymond,

Het kan zijn, dat het MVP projectbestand corrupt is geraakt. Dit bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. Maak eens een geheel nieuw MVP project aan met dezelfde filmfragmenten. Wat is dan het resultaat?

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-