Vorige week een super zware nieuwe computer aangeschaft met het doel om het volgende probleem voor te zijn. Hierbij eerst wat info: Asus H97-Pro mainboard, Intel Core I 7 4790 3.6 GHz 2x8GB DDR3-1600 PC 12800, Samsung 850 EVO 500GB SSD, Western Digital Blue iTB 7200 rpm WD10EZEX. . Ik ben bezig met een jubileumfilm (op minuten). Telkens loop ik tegen het probleem aan dat sommige filmbestanden zich niet laten monteren omdat het beeld en geluid niet synchroon lopen. Ik ontdekt ook dat het scrollen door zo'n fragment niet goed lukt. Gisteren heb ik alle recente codecs geinstalleerd en inderdaad een aantal bestanden kon ik daarna probleemloos bewerken. Echter vandaag weer problemen met andere bestanden (.mts). Ik importeer heel veel verschillende bestanden die met verschillende camera's zijn opgenomen. Dit bestand is opgenomen met een camera waarvan ik probleemloos andere bestanden wel kon bewerken. Ik zit met een deadline en het is één al stress. Ik werk met VIDEO Pro x7 (ook onlangs aangeschaft). Wie heeft een oplossing voor dit probleem????