Reacties

Bol schreef op 09.07.2024 om 13:00 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Ik heb mijn eerder antwoord verwijderd en vervangen voor het onderstaand antwoord. Ik ga ben ervanuit gegaan, dat u werkt MMM2025 versie 33.0.0.6 en dat u dit bedoelt met Curvelijnen?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Aanvulling op 09-07-2024 om 13:10 uur

Zo werkt het in MMM 2024 versie 32.1.0.18

Laatst gewijzigd door Bol op 09.07.2024, 13:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 09.07.2024 om 14:22 uur

Hallo Rob,

Ja dat bedoel ik. De lijnen zijn niet meer zichtbaar en volgens mij staat de volume gewoon op aan/hoog.

Als je nog tips hebt hoor ik het graag.

Groet

Fred

Bol schreef op 09.07.2024 om 23:59 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

  • start MMM2025 op
  • druk op de F1 toets.
  • het Magix Music Hulp venster wordt geopend.
  • klik op het tabblad Zoeken
  • type de zoekopdracht spoorcurven in
  • Scrol naar Automatisering van het spoor
  • lees de onderstaande tekst
  • In het contextmenu van het spoor kunt u een automatiseringscurve voor bewerking in het project invoegen. Klik met de rechtermuisknop op een vrij gedeelte van het spoor en selecteer een curve in het contextmenu Spoorcurven weergeven. Er kan altijd maar één curve per spoor worden weergegeven, maar alle curves blijven wel actief op het spoor.

​​​​​​​Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 10.07.2024 om 11:13 uur

Beste Rob,

Ik heb dat geprobeerd. Rechtermuisknop en Spoorcurven weergeven. Als ik dan beatbox invoeg blijft het leeg en zie ik geen curvelijnen. Bij een gewone muziek bestand zie ik de curvelijnen wel.

Misschien Magix verwijderen en opnieuw installeren.

In ieder geval bedankt voor je hulp

Groet Fred

Bol schreef op 10.07.2024 om 13:05 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Met welke versie MMM werkt u? MMM 2024 of 2025? Bij blijven de curvelijnen wel zichtbaar, ook als ik een Beatbox invoeg. U moet ergens op de spoor klikken, dan zie u dit.

U kunt dan zelf een van de curvelijn kiezen die op de tijdlijn wilt zien staan.

Mocht u hier niet de curvelijn zien, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma instellingen herstellen

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 10.07.2024, 13:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 10.07.2024 om 14:38 uur

Hallo Rob,

Ik werk nog in de 2023 versie. Volume staat gewoon open ook curvelijnen. Als ik een andere ouder project opent dan pakt hij de curvelijnen wel van beatbox. Wil ik een nieuw project opstarten dan komen de curvelijnen niet tevoorschijn. Het zijn niet de rode volumelijn of de paarse die zie ik wel. Het zijn de curvelijnen in de balkzelf van beatbox. Zeg maar de beats zelf. die zie ik niet

Binnenkort ga ik de 2023 versie upgraden naar de 2025 versie, misschien is het dan verholpen.

Groet, Fred

Bol schreef op 10.07.2024 om 18:38 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Helaas heb ik MMM 2023 niet meer op mijn computer staan. U kunt nu al de gratis versie MMM 2025 downloaden en installeren. Ga naar: Free download MMM 2022 (magix.com) en zie MUSIC MAKER: Gratis Software voor Het Maken van Liedjes en Beats voor Iedereen (magix.com). Voorheen, werd er na het installeren van een Freeversie alle verkregen eerdere MMM versie vanaf de Server van Magix Duitsland gedownload, nadat er is aangemeld. Ik weet niet of dit ook nog voor MMM 2025 geld. Maar u zou wel zelf kunnen uitproberen!! U kunt altijd MMM2023 weer opnieuw installeren.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 11.07.2024 om 14:25 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Even een correctie op mijn bovenstaand antwoord. Ik ben er vandaag achter gekomen, dat er vanaf de versie Magix Muziek Maker 2025 geen gratis Magix Muziek Maker versie meer is, maar dat er wel een 30 dagen trailversie van Magix Muziek Maker premium krijgen met alle pro-functies.

Zie: MUSIC MAKER 2025 premium gratis proefversie

Succes met uw beslissingen,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 12.07.2024 om 13:32 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor de info, ik denk dat ik ga upgraden naar de 2025 versie.

Groet Fred

Bol schreef op 12.07.2024 om 15:02 uur

@Fred-B

Hallo Fred,

Graag gedaan. BedanktπŸ‘ voor uw terugkoppeling.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-