Backup maken na moederbord crash..

Superdave schreef op 23.06.2010 om 00:34 uur
Hallo,
Ik ben al ruim 2 dagen bezig om weer een werkend systeem te krijgen ná een moederbord crash. Ik heb hiervoor een nieuwe moederbord en processor gekocht, omdat de moederbord is overleden.
Nu zit ik met `t probleem dat `t oude OS met XP werkte, maar omdat ik nu voor m`n systeem een forse snelheids upgrade heb gedaan, wil ik meteen overstappen op Windows 7. Helaas had ik geen backup gemaakt van alle tot nu toe niet afgemaakte films.

Omdat de belangrijke filmbestanden op dezelfde HD schijf staan als waar XP op staat, kan ik nog niet beginnen met een nieuwe installatie van Windows 7 aangezien ik maar 1 HD van 200Gb heb. Daarnaast heb ik ook een externe HD van 500Gb waar ik nu alles naar toe kopieer. En helaas kan ik dit alleen in VEILIGE MODUS doen, want de XP OEM installatie van HP, wil niet werken met een nieuwe moederbord en processor in normale modus.

Mijn vraag is dus;
Welke én waar zijn de bestanden die ik moet kopieren, die ik straks weer nodig heb zodra Windows 7 schoon gëinstalleerd is?
Is dat deze gehele map: MAGIX_VIDEO_DELUXE 16 die in MIJN DOCUMENTEN staat?

Reacties

mi-bo schreef op 23.06.2010 om 13:05 uur
Beste,
dit is een goede vraag, als u het programma heeft geinstalleerd zoals magix het aangeeft,
zullen de projecten op de c schijf staan in de programm files.
maar gezien de grote van de externe schijf kunt u het beste alles copieeren, en op het nieuwe systeem aansluiten , en dan onder user. programm  file de bestanden binnen halen, die onder een naam staan die u zelf heeft gegeven,
succes/