Back up DVD Magix Video Pro X6

janheijnis schreef op 03.03.2015 om 15:39 uur

Hallo, 

Enkele dagen geleden heb ik de download versie van Pro X6 met alle extra's etc etc aangeschaft.

Ik heb de optie "back-up CD/DVD meebestellen" niet of over het hoofd gezien.. Middels Magix persoonlijk support heb ik gevraagd of ik deze back-up DVD alsnog en tegen betaling kan aanschaffen; ik krijg echter geen reactie terug. Telefonisch kan ik ook niemand bereiken. Wie weet hoe ik alsnog een back-up DVD via Magix kan aanschaffen? Lijkt me stug dat ik het programma nóg eens moet kopen..

Hallo allemaal, ik heb bericht van Magix gekregen dat de back-up CD/DVD inmiddels (gratis?) toegestuurd is.

Dank voor het meedenken! 

Reacties

lucky_me schreef op 03.03.2015 om 19:59 uur

hallo

je hebt het programma gedownload? waarom brand je het dan zelf niet op dvd? of sla je het op op externe harde schijf? zefde resutaat maar gratis

met vriendelijke groeten

Luc

janheijnis schreef op 03.03.2015 om 21:05 uur

Hallo Luc,

Het is me eigenlijk nog niet geheel duidelijk wat te branden om 'n installatie DVD te creëren; ik heb 'n videoprox6_dlm toepassing à 2,8 mb en onder Mijn Documenten is n Magix Download map/Installationsmanager met alle gedownloade extra toepassingen aangemaakt.

Maar bij eventuele her-installatie gaat - mijns insziens - de 2,8 mb  _dlm toepassing alles weer opnieuw downloaden, terwijl dat nu juist is wat ik met 'n compleet volledige installatie of back-up DVD wil voorkomen..

Of zie ik iets verkeerd..?

Laatst gewijzigd door janheijnis op 03.03.2015, 21:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Asus Z97-P, Core i7-4790K, 16 Gb DDR3 1600, 512 Gb C-SSD, A/V HDD 500 Gb, 7200 rpm/64 mb cache, 2 x 3 TB opslag HDD, nVidia GTX 760TI, BluRay-drive / Panasonic HC X920 / randapparatuur

mi-bo schreef op 04.03.2015 om 09:27 uur

Beste,
een aanvulling op antwoord van lucky_me, als u het product gaat installeren moet het worden gedownload dit staat dus in Uw download en als u in de configuratiescherm kijk bij programma en onder delen ziet u alle gedownloade aanvullingen staan, op het moment van downloaden wordt aangegeven waar het programma wordt neer gezet zodat u er een dvd of opslag usb kan doen, na dat alles is geinstalleerd m.a.w. alles staat op Uw harde schijf.

c:gebruikers/uw naam/mijn documenten/magixdownload/installationmanager.

neem ook eens een kijkje op mijn site http://www.magixvideoprox.nl voor meer info

succes
Michael