Avchd activerings code magix foto op cd/dvd 10

johlin schreef op 04.06.2015 om 12:22 uur

Hallo,

Pasgeleden is mijn computer gecrashed. Nu ben ik alles er weer aan het opzetten wo ook magix foto's op cd/dvd deluxe. Ik heb alleen nog mijn avchd activerings code nodig. Als ik het via het programma opnieuw wil activeren vraag hij mijn bestelnummer. Deze heb ik niet meer. Als hij met de koop van het programma per e-mail is verstuurd ben ik 'm kwijt. Hoe kan ik aan mijn bestelnummer komen? Ik heb het ook via de site geprobeerd, activeringscode genereren. Ik heb mijn computer id, serienummer van het programma etc ingevuld maar dan krijg ik de melding computer id is niet correct. De computer id heb ik vanuit het programma zelf, dus deze moet kloppen. Kan iemand mij helpen?

Linda

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 04.06.2015 om 14:02 uur

Hallo Linda,

Heb je het serienummer en computer ID goed in gevuld? Als dat zo is, neem contact op met Magix Support, zij kunnen u verder helpen.

Succes,

Rob

johlin schreef op 04.06.2015 om 15:39 uur

Beste Rob,

Allereerst bedankt voor je reaktie. Zowel het serienummer als computer id is gekopieerd/geplakt.  Contact opnemen met magix is een probleem.  Voor telefonische hulp moet je een telefoon voucher (a 12,99) aanschaffen. Support via de mail is ook niet mogelijk omdat mijn product ouder is dan 2 jaar.

Linda

Voormalige gebruiker schreef op 04.06.2015 om 18:36 uur

Hallo Linda,

1. Ga naar: https://support2.magix.com/customer/index.php

2. Klik op: Klantenservice

3. log in.

4. Klik op: Activeringproblemen

5. klik op volgende

6. Beschrijf uw probleem.

7. Klik op verstuur aanvraag

Succes

Rob

johlin schreef op 04.06.2015 om 21:21 uur

Beste Rob,

Dat is gelukt. Nu wachten op antwoord. Bedankt voor je hulp en tijd!! Ik waardeer dit erg!

Groet,

Linda