Audiospoor veranderen in VDLPlus 2015

j.vermaak2 schreef op 28.12.2014 om 12:06 uur

Ik ben onlangs overgestapt op VdLPlus 2015. Ik werk met Windows 7. Het lukt me nog niet om in één keer het audiospoor van een gedeelte van mijn film te verlagen. In VdL2013 kon dit wel. Ik kon dan met de Shiftknop enkele fragmenten aanklikken en de audiosporen verlagen of verhogen. In de mixer kun je alleen het hele spoor uitschakelen, met de volumecurve kun je alleen het gemarkeerde deel verlagen/veranderen en niet één groot stuk. Heeft iemand een suggestie?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.12.2014 om 13:28 uur

Beste,

Ik heb e.a. uitgeprobeerd. In VDL2013 maar ook in VDL2014 en in Video Pro X6 kon/kan in één keer het audiospoor van meerdere filmfragmenten verlagen of verhogen. Het kan zijn dat Magix dit bewust zo gedaan heeft of het is een bug!. Wat je wel zou kunnen doen is, om de filmfragmenten te selecteren, die u in één keer wilt wijzigen. Ga op het audiospoor staan en klik op rechtermuisknop. Kies uit de popup Volume instellen. zie afbeelding.

succes,

Rob 

PS. ik heb dit gemeld bij Magixsupport

j.vermaak2 schreef op 28.12.2014 om 21:04 uur

Dit heeft inderdaad geholpen! Bedankt voor deze tip!

Voormalige gebruiker schreef op 28.12.2014 om 22:17 uur

Dit heeft inderdaad geholpen! Bedankt voor deze tip!

Als ik een antwoord heb gekregen van Magixsupport, dan laat ik het u weten. Tot die tijd kan u toch, al zij het met beperkingen, het audiospoor toch naar wens instellen.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 30.12.2014 om 12:10 uur

Beste,

Vanmorgen een mailje gekregen van MagixSupport. Het probleem was / is bekend bij Magix en is reeds opgelost. Bij een volgende patch zou dit verholpen moeten zijn. Echter ze konden niet aangeven of het volgende week is of pas over twee maanden. Dus, tot die tijd, zou je het met de oplossing moeten doen, zoals ik reeds eerder heeft geantwoord.

Succes,

Rob