audio-opname in video deluxe 16 Premium

anna-dewilde schreef op 14.07.2011 om 11:37 uur

Ik heb teksten ingesproken op een mini DVD en wil die gebruiken in mijn film gemaakt in video deluxe 16 premium,  ik doe dat via bestand opname audio, als de opname gedaan is klik ik op "gebruiken" zodat de tekst in mijn film geplaatst wordt, maar wat ik ook doe en wat ik ook instel bij audio opname, ik krijg enkel de eerste  4.13 seconden, al de rest staat er niet op, nochtans bij de opname tijd staat veel meer aangegeven. Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is, wat doe ik verkeerd of wat kan/moet ik doen om de volledige gesproken tekst in mijn film te krijgen.

Bedankt en vriendelijke groeten

Anna

Reacties

FransS schreef op 15.07.2011 om 00:46 uur

Hoi Anna,

Heb je al geprobeerd om via de media pool het geluid op de tijdlijn te slepen,want volgens mij moet dat kunnen.

Wat is het voor een bestand?

En een tip als je de volgende keer weer een tekst wil in spreken doe dit dan ook met VdLux 16 voor of na je de film hebt gemonteerd,dus alleen de tekst dit schrijf je dan weg om later onder het onderwerp te plaatsen probeer maar eens een test te doen .


 

Suc Frans S.6

anna-dewilde schreef op 15.07.2011 om 09:11 uur

Bedankt FransS, ik heb dat ook geprobeerd maar niets lukte, maar ik heb ondertussen verder gezocht en een oplossing gevonden, ik neem  mijn teksten van de mini-disc nu op via Musiceditor en sla ze op, zo kan ik ze volledig in Video deLuxe brengen, in musiceditor kan het geluid verbeterd en gezuiverd worden, ziet er wel een goed programma uit, ik spreek mijn teksten steeds in op mini disc omdat er dan geen storende geluiden, zoals de ventilator van de pc, mee opgenomen worden.

Bedankt en een prettig week end