Artistiek

argo1 schreef op 09.12.2015 om 19:28 uur

In video delux 2015 plus ,effecten en artistiek vervagen is zichtbaar in onafgewerkte film.

Maar op het afgewerkte fim niet zichtbaar meer !

deze werkt wel in vorige versie 2014,wat zou de oorzaak kunnen zijn ?

Het program is volledig geinstalleerd en er zijn geen actualiseringen beschikbaar .

Wat ik ondertussen gemerkt heb,wat ik al kan zien bij Mixdown al

1) Hd kwaliteit 1 en mpeg-4 gaat het wel

2)HD kwaliteit 2 en Mpeg-4 daar werkt het niet in

Als ik de zelfde film in mijn 2014 vervaag op de zelfde plaats ,dus even lang is het geen enkel probleem om deze op kwalteit 2 en in Mpeg-4 af te werken.

Mvg Hugo,

Reacties

mi-bo schreef op 10.12.2015 om 10:14 uur

Hugo,
er is een verschil tussen MAGIX vdl 2014 en MAGIX vdl 2015 ,
de 2014 is namelijk een 32 bits product en de 2015 een 64 bits product.
de bestanden die zijn ingeladen, is dit mpeg-2 of mpeg-4.
HD kwaliteit 1 is namelijk 1280 : 720
HD Kwaliteit 2 is namelijk 1980 : 1020
en bij Formaat dient wel mpeg4 versie gebruikt te worden dit is voor als het op een usb moet worden gezet.
voor op een DVD is deze optie niet aanwezig
gr
Michael

Voormalige gebruiker schreef op 10.12.2015 om 14:03 uur

​Hallo Hugo,

Omdat er nog steeds vragen over VDL 2015 zijn, heb ik dit VDL 2015 weer op mijn computer geinstalleerd. Even voor de goede order, we praten toch over zie voorbeeld:

Als dat zo is dan heb ik geen enkel probleem met dit effect in welk formaat dan ook. Zowel op de tijdlijn als uitgevoerd naar Mpeg-2 of Mpeg-4

Het kan zijn dat het videodeluxe.ini bestand dit veroorzaakt. Ga naar de verborgenmap : C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe21_premium (premium = plus) en verwijder dan het bestand "Videodeluxe.ini". Wanneer je VDL2015 opnieuw opstart wordt dit bestand opnieuw aangemaakt.

Succes,

Rob

argo1 schreef op 10.12.2015 om 19:41 uur

​Hallo Hugo,

Omdat er nog steeds vragen over VDL 2015 zijn, heb ik dit VDL 2015 weer op mijn computer geinstalleerd. Even voor de goede order, we praten toch over zie voorbeeld:

Als dat zo is dan heb ik geen enkel probleem met dit effect in welk formaat dan ook. Zowel op de tijdlijn als uitgevoerd naar Mpeg-2 of Mpeg-4

Het kan zijn dat het videodeluxe.ini bestand dit veroorzaakt. Ga naar de verborgenmap : C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Roaming\MAGIX\Videodeluxe21_premium (premium = plus) en verwijder dan het bestand "Videodeluxe.ini". Wanneer je VDL2015 opnieuw opstart wordt dit bestand opnieuw aangemaakt.

Succes,

Rob

Rob , er is geen ini bestand te zien  zo kan ik het niet gewist  worden !

Mvg Hugo,

Ga proberen eenprint screen te maken en doorsturen.

argo1 schreef op 10.12.2015 om 19:47 uur

Hiereen prinscreen.

http://nl.tinypic.com/r/315hf6f/9

Voormalige gebruiker schreef op 10.12.2015 om 21:30 uur

​Hallo Hugo,

Het bestand "Videodeluxe.ini" is bij jou wel aanwezig. Alleen bij jou zijn de extentie verborgen. Deze kan je zichtbaar maken door in de mapopties het vinkje bij "Extenties voor bekende bestandstype verbergen" weg te halen. Zie afbeelding.

Wanneer je dat gedaan heeft,  zal je zien, wat geel gemarkeerd is, het INI bestand is (zie afbeelding)

Succes,

Rob

PS klik op de afbeelding om het te vergroten

argo1 schreef op 11.12.2015 om 20:38 uur

Rob,

Bedankt voor de tip,maar toch werk het niet na het verwijderen van videodelux ini bestand .

Wat ik nu wel gevonden heb ,dank zij jou

Denk er aan om als ik deze effect wil gebruiken het eerst in mijn 2014 te maken en daarna in 2015 inporteren .

Ben na verwijderen  gaan kijken terug naar bestand ini en is nu op de datum van vandaag aangepast.

Vindt het toch raar dat je als je het op de tijdlijn heb staan het allemaal zichtbaar is wat ik doen van vervaging en niet op afgewerkte film !

Mvg Hugo,

Voormalige gebruiker schreef op 16.12.2015 om 15:33 uur

Hallo Hugo,

Ik zou je niet kunnen vertellen waarom het vervagen wel bij mij doet en bij jou niet. Ik zou dan achter je PC moet zitten om te zien welke andere factoren hierbij een rol kunnen spelen.

Groet,

Rob.