Animaties werken niet of niet goed op tablet

Therecia-Venema schreef op 22.02.2023 om 19:43 uur

Ik heb een faq pagina gemaakt met mouse over effect op elke vraag en dan komt het antwoord van rechts naar binnen schuiven.

dit werkt prima op de desk top maar op de tablet komen de antwoorden niet tevoorschijn.

zie : https://test.tradexchange.nl/faq.htm

waar kan dit aan liggen? Ik heb ook een beginnetje gemaakt met de mobiele versie en daar deze pagina aangepast, maar dat lost het probleem niet op.

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 22.02.2023 om 20:44 uur

@Therecia-Venema

Hoi Therecia,

heeft U al gekeken wat het resultaat is op de tablet als rechtboven 3 streepjes of puntjes te openen dan optie Desktopsite

Gr

Michael

Bol schreef op 22.02.2023 om 23:59 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Uw site https://test.tradexchange.nl/faq.htm op mijn Samsung tablet geopend. Als ik op tab FAQ klikt dan wordt het FAQ menu geopend. Als ik met bv. klikt op Wat is TraXchange? dan wordt er rechts het antwoord geopend. Klik ik er weer op, dan sluit deze en kan ik de volgende openen en sluiten. Als ik vergeet te sluiten dan lopen de antwoorden door elkaar heen. Tablets en telefoons hebben geen muisbediening!!

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2023, 00:07, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 23.02.2023 om 09:13 uur

Aan MiBo,

ik kan geen puntjes vinden op de apple tablet.

dank voor je reactie

Therecia-Venema schreef op 23.02.2023 om 09:14 uur

Aan Bol,

goed te horen dat het wel op een samsung werkt. Op mijn Apple tablet en Iphone werkt het niet.

Bol schreef op 23.02.2023 om 13:27 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Zelf heb ik geen iPad of iPhone. Maar misschien hebt u hier wat aan. Zie: Desktopversie van websites bekijken op iPhone en iPad (iculture.nl)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2023, 13:29, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Therecia-Venema schreef op 23.02.2023 om 13:33 uur

Dank je, maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat klanten eerst allerlei omwegen moeten doen om de site goed te laten weergeven. Dan zijn ze weg. Het gaat mij erom, hoe krijg ik dit goed weergegeven op de ipad?

Bol schreef op 23.02.2023 om 13:59 uur

@Therecia-Venema

Hallo Therecia,

Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar dit forum staat wel geheel los van Magix Support. Omdat ik geen affiniteiten hebt met het bouwen van websites, kan ik u helaas geen goede antwoorden geven. Mijn advies is om contact op te nemen met Magix Support door een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voor te leggen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.02.2023, 14:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-