Reacties

mi-bo schreef op 04.11.2009 om 15:58 uur
Beste zorg dat u een internet aansluiting heeft,open het programma ga naar bewerken links, klik assistent aan, reisroute animatie, balkje groen kunt u aangeven waar u wilt beginnen, klik plaats aan, dit wordt geregistreerd, dan het volgende, neem wat plaatsen in Nederland. is dit gebeurd klik u de animatie aan, auto, fiets, vliegtuig, dan op bewerken, met aan gegeven maak er een filmpje van, en zo een beetje oefenen en u komt er wel uit, succes,.
Videofan2 schreef op 06.11.2009 om 21:20 uur
Op 5-11-'09 was ik heel blij dat Bob het lukte om met dubbelklik van de muis  het programma te openen (ipv. een enkele klik), voor de eerste keer!
Het is me vandaag 1x gelukt en wat ik ook doe, het gaat nu niet meer!!!??? Of ik nu via ‘Bewerken -> Assistent -> Animatie van Reisroutes -> met de L. muisknop klikt: dubbel, enkel of lang vasthoud; ik krijg steeds weer dezelfde  Magix foutmelding.
-Vandaag 24-11-'09, na lang wachten eindelijk bericht van 'Magix 
Het advies om diverse stuurprogramma's te Updaten uitgevoerd, en......... de Animaties van Reisroutes werkt nu stabiel!!!!
Ga aktief het e.e.a. uitproberen, ook in samenwerking met mijn pas aangeschafte Canon HF200 FullHD camcorder.
Mocht ik tegen problemen aanlopen dan laat ik het zeker horen!