animaties route

adhoc schreef op 07.07.2015 om 14:09 uur

Weet iemand waar ik de juist path voor video deLuxe 17 Plus hd kan vinden om weer de mogelijkheid te hebben om animatie route te kunnen gebruiken. Want nu werkt het niet meer.

Heb het programma reeds vier keer opnieuw geinstalleerd, want dat zou volgens Magix het probleem oplossen.

Maar het lost niets op.

Wie kan mij HELPEN

Alvast bedankt

gr Ad

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 07.07.2015 om 14:45 uur

Hallo Ad,

Ga naar:https://support2.magix.com/customer/nl/download/update-voor-de-reisroute-animatie-oudere-programmas (Hier moet je inloggen)

Succes,

Rob

adhoc schreef op 09.07.2015 om 10:04 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je evt. oplossing. Maar hij blijft maar melden dat de plaatsnaam niet bestaat en je moet de plaatsnaam op een landkaart opzoeken. Eerder kon je de plaatsnaam invoeren in een kader en dan zoek hij zelf  de plaatsnaam. Maar sinds de laatste update werkt dit niet meer.

Misschien weet je nog een andere oplossing .

Gr

Ad 

Voormalige gebruiker schreef op 09.07.2015 om 10:15 uur

Hallo Ad,

Waarom je de plaatsnaam niet kan invoeren in het kader, weet ik niet. VDL 17 is al een oude versie, die ik niet meer heb.

Groet,

Rob

magixagent schreef op 09.07.2015 om 13:18 uur

Even een aanvulling op antwoord van Robvroe1.

Reisroute animatie wordt niet meer ondersteunt in vdl 17( Plus & Prem) wel in de versie vdl MX

gr

MAGIXagent

Voormalige gebruiker schreef op 11.07.2015 om 14:18 uur

Hallo Ad,

Wat je zou kunnen proberen is, om een herstel uit te voeren.

Ik ga er vanuit dat je de DVD versie heeft van VDL 17.

Leg de de DVD in DVD-lade en start de DVD op.

Kies dan "Herstellen" (zie afbeelding, deze is van VDL 2015 omdat ik VDL 17 niet meer heb)

Succes,

Rob

PS. laat het mij weten of het gelukt is.

adhoc schreef op 13.07.2015 om 16:32 uur

Hallo

Als Magix het in VDL 17 niet meer ondersteun. Dan zou het nog gewoon moeten werken. Maar sinds de laatste

update van Magix werkt het niet meer. Ik heb ook als geprobeerd om vanaf de DVD het te herstellen, maar dat

heeft ook niets uit gehaald.

RiViS schreef op 13.07.2015 om 19:03 uur

Hallo Ad,

Als de kaart wel weer wordt geladen (dat werkt weer na het downloaden van Rob's suggestie van 7/7) dan kun je wel de start- en doel-posities direct op de kaart inklikken. Centreer de kaart met de muis en vergroot hem met het roterende blauwe rondje bij het vergrootglas tot de plaats in beeld komt. Bij genoeg vergroten verschijnen de namen ook. Daarna met sneltoets M (cursor verandert in kruisje) en muisklik de plaats aanklikken. Je krijgt dan wel eerst die vervelende mededeling (geen locatie...etc) maar er wordt wel een "punaise" geplaatst. Herhaal voor de bestemming. Met een klik op "lijnen weergeven"verschijnt de verbindingslijn.

Misschien kun je er wat mee, een beetje behelpen, maar beter dan niets denk ik zo.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 13.07.2015 om 22:59 uur

Hallo Ad,

Misschien is het videodeluxe.ini beschadigd. Tijdens het herinstalleren wordt dit bestand niet veranderd, dit weet ik uit ervaring.

U moet de verborgen mappen zichbaar maken.

dit doe je zou in Windows 7

1. Ga naar: c:\ gebruikers \ naam gebruiker \ AppData \ roaming \ magix \ Videodeluxe 17 \ Videodeluxe..ini

2. verwijderd of verplaatst "Videodeluxe.ini"

3. Start VDL17 opnieuw op

4. Het videodeluxe.ini wordt automatisch aangemaakt.

5. vergeet niet om de verborgenmappen weer onzichtbaar te maken

Succes,

Rob

PS. onder welke Windowsversie heb u VDL geinstalleerd?

Lieve2 schreef op 15.07.2015 om 12:34 uur

Goede middag Ad en Rob,

Ik heb hetzelfde probleem, ontstaan na een herinstallatie van Video delux 17 na het omschakelen naar Windows 8.1 en installeren van een SSD-harde schijf. 

Na het downloaden van onderstaande patch komt de kaart wel tevoorschijn, maar je kunt geen plaatsnamen ingeven en ze ook niet aanklikken op de kaart met het +-teken. 

Alle hulp is welkom, alvast bedankt!

Voormalige gebruiker schreef op 15.07.2015 om 19:48 uur

Hallo Lieve,

Ik heb VDL 17 niet. Bij kennissen van mij werkt de animatie route onder Windows 7 uitstekend. VDL 17, als programma, werkt ook onder Window 8 nog uitstekend. Omdat animatie route, volgens mij, een plug-in is kan het zijn, dat windows 8 dit niet meer ondersteund. Je moet wel bedenken dat na VDL 17 meerdere nieuwere versies zijn uitgekomen. VDL MX, VDL 2013, VDL 2014 en VDL 2015. Voor VDL 17 word, er volgens mij, geen updates meer uitgebracht, omdat het programma ouder is dan 2 jaar.

Groet,

Rob

Aanvulling 20:21uur

adhoc schreef op 17.07.2015 om 12:04 uur

Hallo Rob,

Eerst onder windows 7 en nu windows 8.1. maar onder bij werkte het plots niet meer.

Heb ook gezocht onder Appdate/roming maar kan het niet vinden.

Gr Ad