“Animatie van reisroutes”.Hoe eigen objecten toevoegen.

ruiters schreef op 11.08.2013 om 18:20 uur

Hoe eigen objecten toevoegen in “Animatie van reisroutes”.
Hoe plaats je een eigen object toe (Foto van eigen motorvoertuig) in “Animatie van reisroutes”.
Dit heb ik ook al eens gedaan in een vorige versie van “Magix video deluxe Premium” (nu versie 2013 Premium)Maar kan nu niet vinden hoe.

Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2013 om 10:59 uur

Beste,
dit heeft U in Uw vorige VDL versie met Vasco da Gama gedaan, in de reisroute animatie die in Vdl zit is dit niet mogelijk. U kunt vanuit U vorige VDL versie Vasco da Gama via addon, uploaden en dan gebruiken.
succes.

ruiters schreef op 12.08.2013 om 19:33 uur

Beste mi-bo, bedankt voor de reactie. Maar ik heb het de vorige keer met “Animatie van reisroutes” gemaakt in “Video deluxe 16 Premium”. En de versie “Video deluxe 2013 Premium” die ik nu gebruik staat bij “Animatie van reisroutes” als je muiscursor boven het vlakje voertuigen houd komt de informatie tekst in beeld. Zie afbeelding.
“Biedt een keuze aan objecten die op de kaart ingevoegd kunnen worden. Hier kunnen ook eigen objecten geopend worden.”
Alleen de vraag is hoe? En is het mogelijk als dit niet lukt om de oude versie van “VLD 16 Premium” ook te in stalleren zonder dat dit problemen geeft met de versie “VLD 2013 Premium”.
Alvast bedankt voor de reactie. Gr. ruiters

mi-bo schreef op 13.08.2013 om 15:13 uur

Beste,

U heeft volkomen gelijk, alleen ik moet U een antwoord schuldig blijven, hoe dit te doen is.

Deze vraag zal ik voor leggen in Duitsland, wordt vervolgt

gr

mi-bo

lucky_me schreef op 15.08.2013 om 19:06 uur

Hallo

voor wie een klein woordje frans verstaat, hier een tutorial van magicco die het ganse geval uitlegt. http://www.magix.info/nl/itineraire-anime.online-training.426581.html

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 02.02.2015 om 11:01 uur

Beste Ruiters,

Volgens mij was dit al niet mogelijk in VDL 2013. In VDL 20104 en VDL 2015 kan je ook geen foto van je eigen voertuig plaatsen. Daarom vermoed ik, dat u hier nooit geen antwoord meer op heeft gekregen. Zeker nu het al meer dan éé'n jaar geleden is.

Gr.

Rob

PS. je zou een PB kunnen sturen naar de modorator Mi-Bo. Misschien dan hij ooit antwoord op deze vraag heeft gekregen 

mi-bo schreef op 02.02.2015 om 15:12 uur

beste Ruiters,
in Animatie van Reisroutes in VDL is het niet mogelijk een eigen voertuig te creëren.
In Vasco Da Gama is dit wel mogelijk,
gr
Michael

ruiters schreef op 24.10.2015 om 16:19 uur

Beste mensen ik stel de vraag even op nieuw, want ik vroeg  ook is het mogelijk om Magix vdl 16 Premium te installeren zonder dat het problemen of conflicten geeft met Magix vdl 2013 Premium. Zodat ik in die versie “Animatie van reisroutes” kan gebruiken. Zodat ik eigen objecten kan toevoegen in “Animatie van reisroutes”.
Met vriendelijke groet Peter.