animatie reisroutes video de Luxe 17 Premium

mjonboes schreef op 25.06.2013 om 14:02 uur

Hallo,

Ik heb bij mijn laatste film de animatie voor reis routes gebruikt, in maart van dit jaar. Ik wil nu aan een nieuwe film beginnen, echter wanneer ik nu via bewerken > assisteren> animatie van reisroutes opstart begint het scherm met het checken van de internet verbinding. Dan krijg ik de melding; laden van kaart. Daar blijft het systeem hangen.

Wanneer ik een plaatsnaam invoer en enter geef, wordt er een kaart getoond met daarop de plaatsnaam echter kan ik niet nog een plaats toevoegen met behulp van het +. Ook krijg ik niet alle opties op het scherm. Ik krijg de volgende opties: optie 2, 3 en 6 volgens gebruikershandleiding op pagina 192. Ik gebruik versie Video de Luxe 17 Premium.

Inmiddels heb ik alles alweer opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.

Weet iemand een oplossing? Heb al filmpjes bekeken en constateer dat ik niets fout doe. Het scherm heeft alleen niet alle onderdelen om een animatie te maken.

groetjes,

Marjon Boeser

Reacties

weegschaal schreef op 25.06.2013 om 15:06 uur

mjonboes,

heeft U via help, online activeren de laatste upload geinstalleerd.

groetjes.

mjonboes schreef op 25.06.2013 om 21:50 uur

er wordt wel telkens gecheckt of ik met de nieuwste versie werk. Maar via Help heb ik nog niet geprobeerd.

Ik probeer het en kom er dan eventueel op terug.

Alvast bedankt voor het antwoord.

groetjes,

Marjon Boeser

anna-dewilde schreef op 26.06.2013 om 23:31 uur

Hallo, probeer onderstaande link eens, zo is het bij mij gelukt, ik heb hetzelfde probleem gehad.

Groetjes

Anna

http://www.magixvdlbijspijkeren.nl

klik op reisanimatie, en klik op de link. en klik op vdl en het gaat helemaal goed komen.

mjonboes schreef op 28.06.2013 om 17:17 uur

Hoi Anna,

dank je wel voor deze link. Het is inderdaad gelukt, echter heb ik nu opstartproblemen.

Dus ik ga e.e.a. maar eens de-installeren en dan opnieuw installeren. Hoop niet dat ik er heel veel gevolgen aan ondervindt.

groetjes en nogmaals bedankt.

Marjon

teunvh schreef op 19.07.2013 om 17:11 uur

Halllo ! Ik stuur een mail van Magix  die mij snel hebben geholpen.

Lees het gedeelte boven <<vind u hier..>>2e gedeelte met als link op

het einde geomodule 1.5.3.exe.Daar zit vid de luxe 17 bij in.

Hopelijk lukt het, bij mij met magix 16 wel.Bedankt voor uw reactie. Door een aanpassing van de website die benut wordt om de Reisroute-animatie mogelijk te maken is betreffend probleem ontstaan.

Om dit op te lossen downloadt u a.u.b. onderstaande Reisroute-animatie update. Betreffende update downloaden en opslaan en daarna uitvoeren (d.m.v. dubbelklik op het gedownloade bestand). Na de uitvoering van deze update zal de Reisroute-animaite weer normaal functioneren.

De udate voor volgende programma's:

Foto's op CD & DVD 10 deluxe / Special Edition
    Foto Premium 10 / Special Edition
    Foto's op DVD MX Deluxe / Special Edition
    Foto Premium MX / Special Edition
    Video deluxe MX Plus / Special Edition
    Video deluxe MX Premium / Special Edition
    Video ProX 4

vindt u hier.
http://download.magix.net/support2/patch_geomodule.exe

De update voor volgende programma's:
   Foto's op CD & DVD 9 Deluxe / Premium / Special Edition
    Videodeluxe 16 Plus / Premium / Special Edition
    Videodeluxe 17 Plus / Premium / Special Edition
    Video ProX 2
    Video ProX 2.5
    Video ProX 3
vindt u hier.
http://download.magix.net/support2/patch_geomodule_1.5.3.exe
    geluk he? doei.

dehillies schreef op 17.01.2014 om 15:08 uur

Ik heb ook met onderstaande link de Video deluxe 17 ge-up-date, maar ik krijg het alsnog niet voor elkaar om er een route van te maken. Bij het invoeren van een plaatsnaam krijg ik de melding: De aangegeven locatie kan niet worden gevonden. Wie kan mij helpen?