Na terugkomst van vakantie werd me een update van het programma Magix Foto's op cd en dvd de luxe 10 aangeboden. Die heb ik geïnstalleerd en sindsdien werkt de animatie reisroute niet meer. Het programma wordt gestopt.
Ik heb het even gecheckt: in mijn (geüpdate) versie werkt de reisroute animatie gewoon. Je kunt het volgende overwegen:
Ga naar de vorige situatie terug door eerst het hele programma te de-installeren en daarna weer opnieuw te installeren. Check nu eerst of de animatie het doet, ik neem even aan van wel. Doe nu weer de update en check opnieuw, mogelijk werkt het nu en is er gewoon de eerste keer iets misgegaan. Werkt het opnieuw niet, dan zou ik de vraag voorleggen aan Magix Support (tenzij ondertussen iemand een ander/beter idee heeft).
Als aanvulling op de informatie van RIVIS hieronder, kijk ook eens naar de correspondentie op 30.06 waar ditzelfde thema wordt behandeld en ook nieuwe installatie wordt voorgesteld in combinatie met installatie van QuickTime en de laatste reactie de indruk geeft dat het probleem is opgelost. Misschien een overbodige aanvulling..... Internet moet wel 'aanstaan'.
Laat ons allemaal eens weten of dit het gewenste resultaat geeft, s.v.p.
Ook ik heb al maanden problemen met de reisroute-animatie (v.10) : na invoeren 2e reisdoel een programmacrash.
Bij v.9 kon ik nog de foto gebruiken. Met adviezen van Magix veel gedaan, niets hielp. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat het probleem bekend was, in Dld. zou het al opgelost zijn. Ik heb de duitse trialversie gedownload en geïnstalleerd, maar het was niets beter, zelfde programmacrash.
Hopelijk heeft u het probleem opgelost? Dan zou ik graag horen op welke wijze?
Bij voorbaat dank, m.vr.groet, Geert Weier (Geert10)