Hallo,
Heb opnames gemaakt met 2 cameras.Nu is het zo dat ik een camera vast had opgesteld en dus een video file heb van 50 minuten.De andere camera heeft afzonderlijke stukken opgenomen.Nu was ik ervan overtuigd dat ik met "Andere audio-objecten aan dit spoor uitlijnen" de synchronistie zou kunnen uitvoeren.Niets is minder waar.Bij de eerste videoclip van camera 2 stelt hij het synchroon met de videofile van 50 minuten.De tweede clip schuift bij het commando "Andere audio-objecten aan dit spoor uitlijnen" onder de eerste.Dis is dus onmogelijk aangezien de tweede video file van camera 2 later is opgenomen.Hoe kan ik dit oplossen.Werk met Video demuxe premium 2013
Wat ik zeker ga doen bij een volgende opname is beide camera's laten lopen gedurende de volledige opnameduur.Wat ik dan wel heb is dat een camera maximum 2 Gb. files kan opnemen en ik dus steeds met aparte videofiles zal blijven zitten.De andere camera kan maximum 4 Gb. files opnemen voor hij een andere file aanmaakt.Dit heeft te maken met het formateren in de camera.
Veel dank voor het meedenken