Goedenavond allemaal,
Ik volg het forum al een tijdje en heb veel gelezen in "vragen en antwoorden" maar kan geen oplossing vinden voor mijn probleem.
In het previewbeeld heb ik altijd schokkende beelden of is het beeld "bevroren". Alle instellingen hebben we aangepast zonder resultaat. Zelfs op de laagste resolutie van pal 16:9 (720 x 576). Ook preview halve resolutie en de bliksemschicht heb ik geprobeerd zonder resultaat. Het enigste wat helpt is rendering maar dit duurt altijd vrij lang en moet iedere keer worden gedaan van zodra men iets wijzigt, heel vervelend om zo te werken...
Ik gebruik Video Deluxe 2016 premium op een MSI laptop nieuw aangekocht afgelopen zomer. Hierop staat Windows 10 met de laatste updates. Ook de videokaart heeft de laatste updates gekregen. Videokaart al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Videokaart is een Nvidia waarbij ik bij de 3D instellingen al heb aangegeven dat Magix met de Nvidia moet werken en niet met de grafische kaart van het moederbord Intel.
Gegevens,
Windows 10 home 64 bit
Intel core i7 6700 hq cpu 2.60 Ghz
Ram geheugen 8GB
Grafische kaart Nvidia Geforce Gtx 960m
Ik heb deze pc speciaal gekocht omwille van zijn goede grafische kaart. Ik zou kunnen begrijpen dat op HD kwaliteit het beeld wat minder is maar toch niet op de laagste resolutie. Deze laptop moet dit gemakkelijk aankunnen.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt, Wout