Als ik in magix foto's op cd en dvd een bepaalde tijd instel verandert Magix deze in een willekeurige tijd.

hamvanoers schreef op 04.06.2014 om 19:20 uur

Als ik in magix foto's op cd en dvd een overgang met een bepaalde tijd instel verandert Magix deze in een willekeurige tijd. Mijn besturings systeem is windows 7

De software: PhotoStory on dvd  2013 deluxe

Deze storing zit er in en blijft erin, hopelijk heeft u een oplossing voor dit probleem. Binnenkort moet ik mijn dgii serie laten zien op onze fotoclub en dat gaat zo niet lukken.

Met vriendelijke groeten,

Henk van Oers.

Mijn e-mailadres:

 

Reacties

mi-bo schreef op 05.06.2014 om 08:43 uur

Beste Hamvanoers,
als U Uw reportage op de tijdlijn heeft staan en klik dan storymodus aan, en zet de eerste foto op bv. 7 seconden, klik U het nog een keer aan en dan op alles herhalen zullen al Uw foto’s op 7 seconden staan, succes, en een fijne meeting op de foto club
gr
mido

hamvanoers schreef op 05.06.2014 om 10:10 uur

Geachte Mido,

Mijn vraag was als ik de overgangen in een bepaalde tijd instel verandert Magix deze in een willekeurige tijd.

De tijdsduur van de foto's werkt prima, hopelijk weet u ook hier een oplossing voor.

Met vriendelijke groeten,

Henk van Oers.

mi-bo schreef op 05.06.2014 om 13:42 uur

Geachte Henk,
U heeft een project op de tijdlijn staan, met lengte foto 7 seconden,
zet het project in de Storyboard modus, dan geeft U aan welke overgang U wilt gebruiken bv vegen, dan op alles toepassen, dan klikt u de 2de overgang aan, dan ALT + L hier stelt U de tijd in, en dan op alle volgende opjecten toepassen
succes
mido

hamvanoers schreef op 05.06.2014 om 15:36 uur

Geachte Mido,

Helaas blijft het Magix programma zelf de duur van de overgangen in willekeurige tijden instellen. Als ik de tijdsduur instel op 1.21 zijn alle overgangen gelijk, met de tijdsduur van 2.22 is om en de tijd 2.22 en 2.02 met een tijdsduur van 3.01 is om en om de tijdsduur 3.01 en 1.23  Ook nog op een andere computer Magix geinstalleerd en ook hier geeft hij dezelfde problemen. Mogelijk is er nog een helpt bovenstaande om tot een oplossing te komen. 

Met vriendelijke groeten,

Henk van Oers.