alles weg in video de luxe 2014

Sonja222 schreef op 11.07.2016 om 20:11 uur

Beste mensen,

Ik heb een film gemaakt met film, foto en muziek van ongeveer een uur. 

De film was volledig af, maar bij het afsluiten moet er iets fout gegaan zijn. Bij het opnieuw opstarten de dag nadien, had ik een leeg scherm in de tijdlijnmodus, alle foto's, films en muziek was verdwenen. Nochtans staan  in de mediapool nog steeds een rood puntje voor de dingen die ik gebruikt heb voor de film te maken.

Kan iemand me helpen om alles terug te halen? Of moet ik helemaal opnieuw beginnen?

Reacties

mi-bo schreef op 12.07.2016 om 11:40 uur

hallo Sonja,

misschien een externe schijf gebruikt en die in een andere usb ingang geplaatst. en anders

C:\users\jouwnaam\documenten\magix\video deluxe 2014\datum ( dat is gisteren ) .

en daar moet het project staan.

gr

Michael

Sonja222 schreef op 13.07.2016 om 12:11 uur

Hallo Mi-bo,

Nee,  ik had een film van ongeveer 1 uur, maar omdat ik een andere wou maken met een gedeelte van deze in, dacht ik van, ik ga hier een stukje uitnemen en in die andere film plaatsen.

Dus, ik heb op de plaats waar ik dat gedeelte wou weghalen met het scheermesje geknipt en gekopieerd. Dus, alles stond er nog als ik afgesloten heb.

Bij het openen terug, was alles weg, zwarte tijdlijnmodus en in de mediapool kun je nog steeds zien welke foto's en films ik gebruikt heb. Dus, volgens mij kan het niet wegzijn, aangezien ze nog aangevinkt zijn.

Heb al in verkenner op de link geklikt, maar resultaat blijft hetzelfde.

Gr

Sonja

mi-bo schreef op 14.07.2016 om 13:51 uur

Hallo Sonja,
als je een stukje project uit een project haal, zal je dit moeten opslaan, alles wat op de tijdlijn staat blijft gewoon  zoals het is, MAGIX knipt namelijk niet maar splits, dit betekend dat het originele gewoon blijft zoals het is, heeft u nog gekeken in
C:\users\jouwnaam\documenten\magix\video deluxe 2014\datum ( dat is gisteren )
want daar moet het project gewoon staan, een leer voorde volgende keer, altijd eerst een map aanmaken, het project opslaan ( opslaan als ) dan wordt het namelijk niet overschreven, onder een naam met 00001 dan nog een keer en dan 00002, elke keer als een stukje project goed is gewoon weer opslaan als bv. 0003 enz.
gaat er iets fout kan je altijd stappen terug, doe je opslaan wordt alles overschreven.
gr
Michael

Sonja222 schreef op 17.07.2016 om 14:37 uur

Ja mi-bo, heb dat al gedaan c:....., maar lukt ook niet. Heb mijn lesje geleerd en zal denk ik helemaal moeten herbeginnen, helemaal niet, heb nog een vorige datum gevonden, maar is toch de helft die ribberdebie is.

Al doende leert men zegt men he. 

Groetjes

benheij schreef op 19.08.2016 om 18:12 uur

Heb je gecheckt bij de back-ups? Onder 'Bestand' en dan 'Backup project laden'. Dat heeft mij al vaak geholpen. Maakt om de zoveel minuten een backup.