Ik gebruik Magix Videodeluxe Plus 2025. Ik wil alles NA de afspeelmarker selecteren. Is daar een sneltoets of iets dergelijks voor? Ik kan dan in 1x de stukjes film/foto's verschuiven. Met "gaten vinden en sluiten" worden niet alle gaten gesloten.
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.
....Met "gaten vinden en sluiten" worden niet alle gaten gesloten....
Om met gaten sluiten te beginnen. Dit werk alleen goed, als er (nog) niets onder spoor 1 (beeld en audio) staat.
....Ik wil alles na de afspeelmarker selecteren. Is daar een sneltoets of iets dergelijks voor? Ik kan dan in 1x de stukjes film/foto's verschuiven.....
Dat is mogelijk. Activeer het twee pijltje op de werkbalk. Ga nu met de muis op een foto of film staan en sleep met de muisknop ingedrukt houden alles op dat spoor naar achteren. U kunt nu uw foto of film invoegen.
Het doet mij deugd om te vernemen, dat de gegeven oplossing voor u zeer duidelijk is. Misschien hebt u hier ook wat aan. Als u op het derde pijltje activeert, dan wordt alle sporen verplaatst in vergelijking met het twee pijltje, dat alleen alles wat op het gekozen spoor staat wordt verschoven.