Reacties

Bol schreef op 06.12.2024 om 16:15 uur

@Klompenmaker

Beste Klompenmaker,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

....Met "gaten vinden en sluiten" worden niet alle gaten gesloten....

Om met gaten sluiten te beginnen. Dit werk alleen goed, als er (nog) niets onder spoor 1 (beeld en audio) staat.

....Ik wil alles na de afspeelmarker selecteren. Is daar een sneltoets of iets dergelijks voor? Ik kan dan in 1x de stukjes film/foto's verschuiven.....

Dat is mogelijk. Activeer het twee pijltje op de werkbalk. Ga nu met de muis op een foto of film staan en sleep met de muisknop ingedrukt houden alles op dat spoor naar achteren. U kunt nu uw foto of film invoegen.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 06.12.2024, 16:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Klompenmaker schreef op 06.12.2024 om 19:00 uur

Bedankt, goed om te weten wanneer gaten vullen werkt. Selectie met tweede pijltje werkt ook. Scheelt me veel tijd in de bewerking.

Bol schreef op 07.12.2024 om 13:34 uur

@Klompenmaker

Hallo Klompenmaker,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat de gegeven oplossing voor u zeer duidelijk is. Misschien hebt u hier ook wat aan. Als u op het derde pijltje activeert, dan wordt alle sporen verplaatst in vergelijking met het twee pijltje, dat alleen alles wat op het gekozen spoor staat wordt verschoven.

Succes met het samenstellen van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-