alles kwijt na afsluiten van het programma

berto schreef op 29.08.2009 om 10:36 uur
elke keer als ik een project afsluit (na tig keer hem te hebben opgeslagen inmiddels) dan loopt hij na uren monteren vast.
Hij vraagt dan eerst of ik hem wil opslaan (terwijl ik dat al gedaan heb) en dan zeg ik "ja". maar dan loopt het programma vast en sluit niet af. ik kan hem dan alleen sluiten met taakbeheer. Daarna is mijn project wel aanwezig maar is totaal leeg als ik hem wil openen. (1.7 kb)
Dit gebeurt telkens als ik hem intensief gebruik (niet na 10 minuten monteren)  Kortom ik heb de vakantie film nu voor de 3e keer gemonteerd ofwel 18 uur werk. En ik heb nog steeds helemaal niks.
Je begrijpt wel dat ik magix een beetje vervloek nu.

Reacties

bobbiaan schreef op 29.08.2009 om 11:13 uur
Beste Berto,

Graag wat meer informatie zoals met wat voor PC werk je. Hoe groot is het werkgeheugen en opslag geheugen,processor snelheid etc. En dan met welk programma precies VdL ... (plus??).
Als dit bekend is dan kunnen we helpen het probleem op te lossen.

Mvg

Bobbiaan
bobbiaan schreef op 29.08.2009 om 11:45 uur
Inderdaad is de PC ruim voldoende aan capaciteit.
Het gaat waarschijnlijk om de indeling waar je de bestanden naar toe stuur  en dit is te vinden in de programma setup. Maar allereerst wil ik weten of je na de installatie de ca. 43 Mb download heb geinstalleerd.
berto schreef op 29.08.2009 om 11:51 uur
nee die download heb ik niet geinstaleerd, ken ik ook niet. Heb hem in de winkel gekocht en na instalatie zegt hij niks over een download.

Let wel, als ik hem afsluit bij kleinere projecten sluit hij het programma wel goed af en dan kan ik hem de dag erop wel gewoon weer opstarten en openen. alleen bij projecten die uren monteren kosten die lopen vast (ironisch maar waar)
bobbiaan schreef op 29.08.2009 om 12:03 uur
Je moet je gaan registreren bij Magix anders werkt het niet goed. Ga in het programma naar "HULP'en ga naar on line registreren. Je krijgt een account etc. Hierna ga je actualiseren en komt de zaak absoluut in orde.

Succes

Bobbiaan
berto schreef op 29.08.2009 om 12:25 uur
dat registreren heb ik gedaan, moet alleen dan nog actualiseren dan.
Waar vind ik dat? op de site of?
Beirnaert schreef op 25.09.2009 om 23:57 uur
Ik heb net hetzelfde probleem !!!
Zodanig dat ik zelfs een half jaar niet meer aan mijn film heb gewerkt !!!
Nu probeerde ik opnieuw en terug hetzelfde na uren werk....
Ik heb echt genoeg van dit Magix programma.
berto schreef op 27.09.2009 om 11:54 uur
ik heb hem inmiddels geregistreerd en geupdate maar dan loopt die zooi helemaal vast om de halve minuut. dus snel die download eraf gehaald.

En ben ook al terug gegaan naar de winkel maar die zeggen dat ik het moet regelen via magix.
Ik dacht dat ik het programma bij hun had gekocht maar blijkbaar zadelen ze mij op met dit probleem.

Ik zal binnenkort eens contact opnemen met magix hierover want heb de snelste en nieuwste pc, gloednieuw dus kan daar niet aan liggen dan.