Alle onstane "Del" ruimten weer dicht maken in 1 keer. HHHOOOEEE

rien-linnekamp schreef op 22.08.2009 om 09:48 uur
Bij het bewerken van een filmpje onstaan er ruimten tgv : gedelete" stukjes film.  Met het scheermes kan de niet gewenste stukjes film weghalen. Maar welk command of handeling kan ik al die ruimte in 1 keer dicht maken. Want om ieder gat te dichten moet ik nu stuk voor stuk doen, dat is erg onhandig.              Groeten en bedankt Rien Linnekamp

Reacties

bobbiaan schreef op 22.08.2009 om 10:56 uur
Beste rien,

Ik doe misschien wat kinderachtig, maar dit berichten wordt door veel mensen gezien( maar ik hoop dat ze het echt lezen !!!!). Ik ga er daarom vanuit dat veel mensen wat aan dit antwoord hebben.
Ik zie steeds meer aan de vragen die mensen stellen, dat ze direct zichzelf in het diepe gooien, zonder dat ze van wat bij de pakketten wordt geleverd gebruiken.

Het zit zo.. om auto te rijden heb je rijles nodig, dat is ook  met videofilm monteren. Nu kan je op veel plaatsen terecht om autorijles te nemen. Videofilm montage is minder een voudig, bovendien zijn er heel veel verschillende programma's die hiervoor op de markt te koop zijn.

Begin eens met de in het programma te openen les programma wat je kan vinden onder "hulp" dan "ïnleidende video's". Bekijk deze programma's en ga aan de slag .Je zult merken dat je een goed programma heb gekocht.
Voormalige gebruiker schreef op 27.08.2009 om 16:23 uur
beste Rien, ga naar dit adres en daar staan een heleboel filmpjes om goed met dit programma te leren werken.
Succes!


http://www.cybershooting.nl/magixvideodeluxe/instructievideos/index.html