alle downloads weg, geen noten kunnen schrijven

T.AlbadaJelgersma schreef op 29.06.2021 om 23:19 uur

Na magix music maker premium 2021 op een dag te hebben opgestart, merkte ik op dat het programma niet meer herkende dat ik over de premium versie beschik. Dit bleek makkelijk op te lossen door opnieuw in te loggen. Helaas kwam ik er toen ook achter dat alle gedownloade soundpools en instrumenten niet meer geïnstalleerd waren. Deze moest ik allemaal opnieuw downloaden en installeren. Dit is gelukt, maar wanneer ik nu noten wil schrijven in een MIDI object, gebeurt er het volgende: Ik maak met shift-klik een nieuwe noot, deze hoor ik en komt even in beeld, maar verdwijnt ook weer onmiddellijk. Wanneer ik op 'oke' druk en weer op het hoofdscherm kom (met alle sporen enzo), zie ik dat de noten enkel grijs zijn, en dus niet hoorbaar bij het afspelen. Zodra ik weer terug ga in het MIDI object, staan de noten er weer niet tussen.

Voor mij lijkt het alsof het hele programma zichzelf gewist heeft. Alle downloads waren weg, sommige instellingen zoals auto-backup timing reset elke keer bij het opnieuw opstarten van MMM, maar waarom ik geen nieuwe noten kan schrijven...ik heb geen enkel idee. Zodra ik een bestaand MIDI object open (dus een object dat ik al had geschreven voordat dit probleem zich voordeed), zie ik dat de basis noot lengte van de noten die ik nu kan schrijven veel langer is dan de noot lengte van wat er al geschreven staat.

Graag zou ik dit probleem opgelost zien worden.

Momenteel gebruik ik Magix Music Maker 2021 Premium (64 bit), versie 29.0.6.38

Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2021 om 07:29 uur

@T.AlbadaJelgersma

Beste T.AlbadaJelgersma.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dit is een vervelend verhaal.

U kunt het beste contact opnemen met MAGIX Support, een ticket aanmaken via

https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Naar beneden scrollen dan optie 5 tot 7 dagen aan de rechterzijde open klikken.

Zij kunnen dan na het laten maken van een systeemcheck U precies vertellen wat het probleem is.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael